fallback

Осем двигателя, които са почти безсмъртни

Класацията е според отзивите на собственици на автомобили

Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.

8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Какви 300000? Ако се направи правилно измерване на авто парка в БГ, ще се учудите как почти всички автомобили нов внос са надминали 500 000км.
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    Маслояди,маслояди и на последната снимка е истинския мотор
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Вицове много за Фордовете, но бензинов Форд Мондео 1,8 16V от Холандия на газ го взех на 273 000км вече минава 500 000км с един сменен изпускателен клапан на около 400 000км.
  • #20
    cool ( преди 6 години )
    Карам с Amsoil 5w30 signature series.Чувал съм и добри отзиви в щатите за Castrol EDGE 0W-30 но не съм го тествал понеже има много ментаци тук.
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз имам същия К24 и с 5w30 не се харесва много - ти какво и коя марка ползваш?
  • #18
    cool ( преди 6 години )
    Карам Акорд с двигателя от класацията К24 от 3 години. Няма грешка както и се очакваше от него. Харесва ми, мотора си има характер развърта се бързо и има здрава захапка. Откъм подръжка забелязах че е чувствителен към марката масло при един и същ вискозитет. Не хареса някои марки и имаше лек разход на масло - 200гр на 10 000км. Помислих че е нормално, но след като го смених с друго масло спря да харчи.
  • #17
    Минчо ( преди 6 години )
    Говорете за автомобили над 3 литра. Рено елспрес 1.1 с вериха на 500 хил. , нищоо по двигателя не е сменяно. Део 900кубика.. така може още 50, да изброим. Дайде истински силни и надеждни двигатели!
  • #16
    Ivan Gergov ( преди 6 години )
    Пропуснаха isuzu 4ee1, 4ce1
  • #15
    none ( преди 6 години )
    Съгласен съм с вас за 1.6 dci мотора. Много добър двигател е и определено е по-добър от 1.5 dci (имам голям опит и с двата). Имам познат който навъртя на Кашкай с 1.6 dci мотор 450К км. и се кълне че даже и дюзи не е сменял (не съм ходил с него до сервиза ;))). 2.0 dci.моторите също са здрави но си харчат нафта: 10/100 в София за X-Trail (при много спокойно каране) например срещу 8/100 за Kadjar (при неспокойно каране ;)).
  • #14
    TDI с червено Т ( преди 6 години )
    направете антикласация да видим кой ще пребори помпа-дюзата за върха..пасат за 6000 за една година глътна 3500лв за 2 ремонта по двг
fallback
Последни