IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Италианци създадоха пистово 308 GTi за всеки ден

Колата няма общо със състезателната програма на Peugeot

Италианци създадоха пистово 308 GTi за всеки ден

Въпреки усилията на Peugeot, 308 GTi не успява да постигне славата и успехите на своите френски и германски съперници. Дори участието на автомобила в световния пистов шампионат за туристически автомобили (WTCR) не помага особено на каузата.

Италианци създадоха пистов 308 GTi за всеки ден

Но италианският пистов пилот Масимо Ардуини може да промени това. Той и екипът му създадоха интересна версия на 308 GTi, която много прилича на състезателната модификация TCR и в същото време е доста различна.

Проектът на Arduini Corse залага на по-широката стъпка на колата и добавянето на агресивен аеродинамичен пакет – с други думи, пистов автомобил за всеки ден. Мощността на 1,6-литровия турбо мотор е повишена от 270 на 302 конски сили, като в списъка с промени влиза и нов интеркулър.

Италианци създадоха пистов 308 GTi за всеки ден

18-цоловите джанти на OZ Racing са директно заети от моторните спортове, а колата получава гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. Италианците са премахнали всичко ненужно от колата и теглото й е вече 1155 кг, като така 308 GTi може да се сравнява по тегло с хотхечовете от субкомпактния клас. Естествено, окачването също е претърпяло промени – регулируеми KW амортисьори и спирачки Brembo с 340-милиметрови дискове.

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Vilislav ( преди 1 година )
    Затова предпочитам сара кола, но НАДЕЖДНА, да не мисля постоянно за нея, за сервизи и т. н. По-хубаво я вземи стара, хвърли още толкова в ремонти и я направи топ. И после с години я карай, с повече обем и по-малко коне за да няма натоварване. Ей така издържат коли по 15-20 години. Тия жалки двигатели в момента 200к им е рекорд а на 300к за скрап. Много ниски литражи и големи мощности, двигаеля не трае.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Vilislav ( преди 1 година )
    1.6 мотори от по 270-300 коня ... полудя света. Колко смятате ,че ще издържа тая изродищина? Навремето 2000 кубика ги правиха 115-120 коня, сега 1.4 180 1.6 270... След 5 години е за основен познай за чия сметка... То само за двигателите им ще работим... Заова не искам нова кола малолитраж с много коне. Лети хвърчи и свършва в сервиза за твоя сметка. За 270 коня литража трябва да е поне 2-2.2 че дори и 2.5 96-та коли правят милион а тия им се радваш ако чукнат 200к без основен.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Петър ( преди 1 година )
    И като са го преработили с какво може да се похвали? Статията свърши а имам чувството че съм прочел само увода.
  • #1
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Що за глупост кое по точно неможе да се сравнява по успехи как го определихте това 308 вече имам нялко подиума на WTCR при положение, че тва са млади пилото и сравение с дригите звезди отита им е доста малък. И 308 гти П.С е 1200 кг. което е един от налий леките хот хечове