IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Dacia Duster получи нови дизели

Моторите са с увеличена мощност и специална система за пречистване

Dacia Duster получи нови дизели

Компанията Dacia стартира продажбите на второто поколение на бестселъра си Duster, който е оборудван с нови дизели двигатели от семейството Blue dCi. Те се отличават с модерната си система за пречистване на отработените газове и редица други доработки.

Dacia Duster получи нови дизели

За модела се предлагат два дизела - 1,5-литрови, разиващи 95 и 115 к.с. Те са оборудвани със система за пречистване SCR (Selective Catalytic Reduction) с впръскване на течност в катализатора. Това позволява намаляване на вредните емисии на азотния окис.

Освен това новите мотори са с повишено до 2000 бара налягане на впръскването и с нов водно-въздушен интеркулер. Мощността на двигателите се е  повишила с 5 к.с. сравнение с досегашните агрегати със същия обем, като при по-малкия е нараснал и въртящия момент - с 30 Нм. Заради новите мотори са пренастроени и предавателните числа на скоростната кутия.

Цената на базовата версия на Dacia Duster Blue dCi 95 с предно предаване стартира от 14 350 евро.

Снимка: Dacia

 
Тагове: dacia duster
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Отвори една брошурка на Инфинити примерно и ще видиш, че даже се хвалят, че 2.2 дизела е от Мерцедес. Рено се ограничиха до 2.0 dCi и казаха че по-голям не им е нужен. Иначе да в Мастера слагат един голям Нисански дизел, но той е 2.3, а не 2.2.
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Оня дето дрънкя глупости за двигатулиту не е съвсем на ясно с тях. 1.5 дци си е на Рено, но паралелно на него Нисан разработва 1,6 дци който си е японска разработка. 2,2 дци е наследник на нисанския 2,2 ди който е 114 к.с. и е много здрав двигате. Франсетата го преработват, вдигат му мощността на 136, а после и на повече коне, но пък надеждността много му пада и става голяма набутвация да го имаш.От къде ти дойде на акъла,че е на мерцедес само не зная.Немците ползват мотори и платформи а не рено
  • #7
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Спират всички коли,който не отговарят на новите норми. В момента всички заводи не работят. Продават се само складови наличности. С преработените двигатели се цените ще се повишат. Което значи,че тия пластмасови варели производни на премиум пластмасовия варел Рено ще поскъпнат. В дилър на Рено и дачия ми казаха,че новите коли ще са по-скъпи с около 2000 лв. Което значи,че този пвц офроудър ще струва към 37000 лв. А това вече е смешно !
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нали уж спираха дизелите Рено,..!? Странно.
  • #5
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пластмасова кофа за 35000 лв. Не,благодаря. Ще се въздържа.
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами 1.6 не е японски, само 3.0 V6 dCi e американски от Нисан. Иначе 0.9 и 1.2 бензиновите и 1.5, 1.6 2.0 от дизеловите са на Рено. При Нисан бензиновите започват от 1.6 TCe на горе. 2.2 dCi пък е пребрандиран от 2.2 CDI Daimler. Но да Дачия продължава да получава само малки двигатели и само Рено дизайн, явно са по евтини за производство.
  • #3
    13 rate up comment 8 rate down comment
    GTE ( преди 1 година )
    Най-добрия dci на групата е 1.6 130 коня, който се слага на Кашкай и на Рено Меган, но явно Дъстър още няма да го огрее. Мисля че дци 130 е японска разработка, което е плюс.
  • #2
    24 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 1 година )
    Кончетата струват пари. Искаш кончета - плащаш :) Прашния е бомба за цената си!
  • #1
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Густо майна! ( преди 1 година )
    Пак ше пада яко задръстване с 115 кончета!!