IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-добрите двигатели на 2018 г.

Победителят в конкурса за трети пореден път е Ferrari F154 V8

Най-добрите двигатели на 2018 г.

Ако продължава по същия начин, конкурсът „Световен двигател на годината” (International Engine of the Year) скоро ще стане съвсем безинтересен. Победител за трета поредна година в него е би-турбо моторът Ferrari F154 V8 с обем 3,9 литра, който се поставя на суперколата Ferrari 488. Неговата мощност е 670-720 к.с.

Най-добрите двигатели на 2018 г.

Далеч по-любопитно изглеждат номинациите при новите двигатели, дебютирали през миналата година. При тях първото място отново е за мотор на италианската марка – атмосферният Ferrari F140 GA V12 с обем 6,5 литра и мощност 800 к.с., който се поставя на модела 812 Superfast. Впрочем, този агрегат зае третото място в общото класиране.

Най-добрите двигатели на 2018 г.

На втора позиция при „новаците” е 4,4-литровият би-турбо V8 с 600 к.с. на BMW, поставян на модела M5. В тройката влиза и редовият 6-цилиндров двигател Mercedes-Benz M256 с обем 3,0 литра. Той развива 367 к.с., като се комбинира със стартер-генератор. Засега моторът се поставя само на моделите CLS и S-Class, но скоро ще се появи и на други автомобили на марката.

Най-добрите двигатели на 2018 г.

Най-добрите двигатели за 2018 г.


Двигател на годината1. Ferrari V8 3.9 Biturbo, 2. Porsche 3.0 Biturbo, 3. Ferrari V12 6.5

Най-добър нов двигател1. Ferrari V12 6.5, 2. BMW M V8 4.4 Biturbo, 3. Mercedes-Benz 3.0 Biturbo 48V ISG

Най-темпераментен двигател
1. Ferrari V8 3.9 Biturbo, 2. Porsche 4.0, 3. Ferrari V12 6.5

Най-екологичен двигател1. Tesla Model S/Model X/Model 3, 2. BMW i3, 3. Chevrolet Bolt

Най-добър двигател с обем до 1,0 литър1. Volkswagen 1.0 Turbo, 2. Ford EcoBoost 1.0 Turbo, 3. Бензинов генератор BMW i3 с обем 0,65 литра

Най-добър двигател с обем 1,2-1,4 литра1. PSA 1.2 Turbo, 2. Volkswagen 1.4 Turbo ACT, 3. Volkswagen 1.4 Turbo

Най-добър двигател с обем 1,4-1,8 литра1. BMW 1.5 Turbo Hybrid, 2. BMW 1.5 Turbo, 3. Volkswagen 1.5 Turbo Evo

Най-добър двигател с обем 1,8-2,0 литра
1. Porsche 2.0 Turbo, 2. Mercedes-AMG 2.0 Тurbo, 3. Honda 2.0 Turbo

Най-добър двигател с обем 2,0-2,5 литра1. Audi 2.5 TFSI, 2. Porsche 2.5 Turbo, 3. Ford EcoBoost 2.3 Turbo

Най-добър двигател с обем 2,5-3,0 литра1. Porsche 3.0 Biturbo, 2. BMW M 3.0 Biturbo, 3. Alfa Romeo V6 2.9 Biturbo

Най-добър двигател с обем 3,0-4,0 литра1. Ferrari V8 3.9 Biturbo, 2. Mercedes-AMG V8 4.0 Biturbo, 3. Porsche 4.0

Най-добър двигател с обем над 4,0 литра1. Ferrari V12 6.5, 2. Audi V10 5.2, 3. BMW M V8 4.4 Biturbo

От общо 11 победители в отделните категории 9 са същите като през миналата година. Любопитното е, че при моторите с обем до 1,0 литър Ford Ecoboost 1.0 за първи път от 6 години не е на първо място, тъй като е изместен от мотора Volkswagen 1.0 TSI.

Снимки: Ferrari, BMW, Mercedes-AMG

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    fermera ( преди 1 година )
    Ерата на ДВГ въобще не е приключила,но има други измерения.Нисан вече продава E-POWER BOX.Три цилиндъра бензинов мотор,1200сс в постоянен режим на работа с GPF,генератор и батерия.Няма да придърпва скоростна кутия и да се чупи,няма шум и минамилизира вредните газове.Ама в европа се облага с мито!
  • #7
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Франкоффффон ( преди 1 година )
    Италианците най-сетне се научиха да правят двигатели за съжаление ерата на двг отдавна отмина.Амин!
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимния до х ( преди 1 година )
    С хора, които не могат да четат не искам да споря.
  • #5
    14 rate up comment 14 rate down comment
    До антияпонците ( преди 1 година )
    Скъпи изстискани до дупка агрегати естествено с мах пърформанс!Сега да погледнем,какво гориво искат,каква е сервизната поддръжка а недай си боже повредите?Тук гледам така се радват някои хора на тия мелачки на пари,всички ли сте милионери в този сайт коментаторите?!Това е направено да се вземат едни големи пари,но и там борбата за кокала е безмилостно жестока!Гледам и се кефя на всички тунери -те въобще "не разбират" от двигатели,и най-държеливите буталца са точно на Суприте,ГТР-ите,гадни японци
  • #4
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Х до анонимния ( преди 1 година )
    Очевидно второкласниците от моя клас са по-грамотни от теб. А, че не ти се отдава мисленето и осмислянето е очевАдно.
  • #3
    21 rate up comment 21 rate down comment
    До х ( преди 1 година )
    Не, не само европейски, а СВЕТОВЕН!!! Това че няма японски допотопни двигатели и х’американски недоразумения само доказва за пореден път, че само германците и италианците разбират този занаят!
  • #2
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    конглоксът „Световен двигател на годината” (International Engine of the Year). Тва нещо говори ли ти ? Забравих, че до 2-ри клас си ходил на даскало и си избягал и повече не си се върнал. Трудно възприемаш прочетеното, но се опитай. Не е много сложно. Хайде на срички "Световен", "Двигател", "На", "Годината".... и отново ....
  • #1
    14 rate up comment 15 rate down comment
    х ( преди 1 година )
    Не разбрах, тази класация за бензинови двигатели на европейски марки ли е само!?