Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ford сложи нов дизел на два глобални модела

Пикапът Ranger и кросоувърът Everest получиха и леки промени в екстериора

Ford сложи нов дизел на два глобални модела

Американският производител Ford официално представи обновените версии на два от своите всъдеходни модели – пикапа Ranger и всъдехода Everest. Двата автомобила се водят моделна година 2019 г., като ще се предлагат по цял свят.

Ford сложи нов дизел на два глобални модела

Пикапът Ranger ще се произвежда в заводите в Тайланд и ЮАР, а първият пазар, на който ще стъпи, е Австралия. След това автомобилът ще се появи и в много други държави, част от които са в Европа.

Визуално глобалната версия на средноразмерния пикап е обновена в стила на модела, предназначен само за САЩ. Машината е получила преработена решетка на радиатора и модифицирани брони. В оборудването на автомобила влизат система за автоматично спиране и светодиодни фарове.

Ford сложи нов дизел на два глобални модела

Промени в интериора няма, но техническите изменения са факт. Обновеният Ford Ranger е получил дизелов двигател 2.0 TDCi с 213 к.с. койно досега се предлагаше за екстремния пикап Ranger Raptor. Базовият вариант обаче ще разчита на 2,2-литиров дизел със 160 к.с. Остава и версията с 5-цилиндров мотор с обем 3,2 литра и мощност 200 к.с. Скоростните кутии са механична или автомат, а задвижването – задно или към двете оси.

Ford сложи нов дизел на два глобални модела

Що се касае до всъдехода Everest, промените при него са идентични и това не е изненада, тъй като кросоувърът използва основата на пикапа Ranger. Автомобилът получава същия 2.0 TDCi с 213 к.с., който ще се комбинира с 10-степенна автоматична скоростна кутия. Обявеният от производителя комбиниран разход е 6,9 л/100 км.

Освен това Ford Everest, моделна година 2019, ще продължи да се продава и със споменатия вече 3,2 литров дизел с 200 к.с. За всъдехода са достъпни и нови системи за безопасност и асистенти на водача. Сред тях е система за екстремно спиране с функция за откриване на пешеходци и др.

Ford сложи нов дизел на два глобални модела

В арсеналана на „освежения” модел влизат също информационно-развлекательна система Sync 3 с синхронизация за Apple CarPlay и Android Auto, а също така и спътникова навигация. Everest е получил и пренастроено окаване, както и система Active Noise Cancellation (ANC), която намалява шума.

Снимки: Ford

Тагове: ford ranger everest
0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    има ( преди 1 година )
    един огромен недостатък,трябваше ми доста време четене да разбера каква лъжа са сътворили.Никой не ми отговори питах и Мото-Пфое.Ranger не е full time 4x4 a e part time..накратко се обезсмисля цялата концепция.НЕ може да го шофираш в режим 4х4 с 100 км в час на асфалт.Става сам ода се отровиш от сняг кал или пясък.НЯМА междинен диференциал ! Това е безумна концепция.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Jiko ( преди 1 година )
    Едно знам и е изпитано-голям обем и не толкова много коне-дълъг живот,колкото по "изцеден"е един мотор толкова живота му е по-кратък
  • #3
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Върха са! 3.2 литра 200 коня,... избиха рибата, технологии, технолигии, та чак преливат!
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Аз като един посредствен човек съм хвърлил око на Ranger харесва ми интериора и екстериора и е на добра цена спрямо предлаганите екстри
  • #1
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Посредственост. Това са Форд.