IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

McLaren изпитва електрически прототип

Големият проблем продължава да е теглото на колата

McLaren изпитва електрически прототип

McLaren вече изпитва електрически прототип на един от бъдещите си модели, но все още британската компания не може да постигне задоволителни резултати. Това заяви Джолиън Наш, един от шефовете на компанията, по време на автомобилния салон в Пекин.

McLaren изпитва електрически прототип

„В момента правим тестове с електрически прототип, целта е да разберем дали един електромобил може да осигури на водача изживяване, характерно за McLaren и дали такъв автомобил ще е верен на ДНК-та ни.”

В McLaren са си поставили за цел до 2022 година 50% от гамата на марката да са модели с хибридно задвижване под една или друга форма, но шефовете на британската марка са много по-взискателни.

„Истината е, че със сегашните технологии на батериите, не можем да създадем електромобила, който искаме да носи марката на McLaren – призна Наш. – Изборът е семпъл: по-лека батерия за по-малък пробег и повече динамика и обратното - по-голям пробег, но с ограничение на динамиката.”

Наш обясни, че инженерите на McLaren са изчислили, че за да създадат електромобил с техническите и динамични данни на McLaren Senna, то той ще има тегло 2000 килограма заради батериите.

„Това е неприемливо за нас. Това няма да е McLaren”, беше категоричен наш.

Той отново потвърди решението на компанията да не произвежда SUV модел, тъй като McLaren печели достатъчно пари от спортните си модели, за да са доволни акционерите.

„McLaren означава лек спортен автомобил с двигател, разположен пред задния мост – обясни Наш. – Ние правим суперавтомобили, не просто коли, дали сме обещание към нашите клиенти, че автомобилите ни ще са интересни за каране и се опитваме да го спазваме.”

Тагове: mclaren mclaren senna
0 от 500
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Евала на Макларън. Дано не се подведат и те по безмислените паркетни СУВ които нито имат динамиката на спортна кола нито проходимостта за оф роуд