Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche представи новия Cayenne E-Hybrid

Всъдеходът получи агрегат с мощност 455 коня, но ще харчи 3,4 л/100 км

Porsche представи новия Cayenne E-Hybrid

Германският премиум-бранд Porsche официално представи новото поколение на всъдехода си Cayenne E-Hybrid, който ще се води моделна година 2019.

Porsche представи новия Cayenne E-Hybrid

Автомобилът е оборудван с хибриден силов агрегат, развиващ мощност от 455 к.с. Той позволява на всъдеходния модел да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 4,7 секунди, както и да развива максимална скорост от 252 км/ч. Средният разход на гориво ще бъде около 3,4 л/100 см, според официалните показания.

Задвижването на модела става с 3,0-литров бензинов V6 двигател с турбо, който произвежда 335 к.с. и 450 Нм, и електромотор със 134 к.с. и 400 Нм. Мощността на батериите е 14,1 кВт/ч, съобщават от компанията-производител. Блокът акумулатори има същите размери като при предишното поколение на модела, но осигуряват по-голяма плътност на енергията. Само на ток кросоувърът изминава 44 км, като може да се движи със скорост до 133 км/ч.

Porsche представи новия Cayenne E-Hybrid

За пълното зареждане на батериите на новия Porsche Cayenne E-Hybrid са нужни 7 часа при използване на стандартна електропреносна мрежа. При по-бърза зарядна станция времето е 2 часа и 18 минути, като процесът може да се следи от специално приложение на смартфон.

Porsche представи новия Cayenne E-Hybrid

На външен вид хибридната версия не се различава от стандартия модел, но има промени в интериора. Той е в специален цвят Acid Green, а е поставена и модернизирана информационно-развлекателна система, показаща данните от хибридната система на автомобила.

Освен това новото поколение на Porsche Cayenne E-Hybrid може да бъде оборудвано със системите Auxiliary Cabin Conditioning и Porsche Active Suspension Management, както и предлагания като опция пакет Sport Chrono. Срещу доплащане за хибрида са достъпни и подгряване на предното стъкло, ексклузивни седалки и 22-цолови джанни.

Porsche представи новия Cayenne E-Hybrid

Първият пазар, на който ще стъпи хибридният кросоувър, е САЩ. Това ще стане в началото на 2019 г., като минималната цена е $79 900 плюс $1 050 за доставка.

Снимки: Porsche

Тагове: porsche cayenne e-hybrid
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Porsche - above all ( преди 1 година )
    Брутално - мощно и икономично. Пък и адски красиво, мамка му!
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Този ( преди 1 година )
    Голям търговски трим измислиха германците с тоя разход на плъг-ин хибридите. Според германците електричеството е безплатно, значи е дар божи, така че после да не кажете, че електромобилите не са еко.
  • #5
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Кой е производителят на батериите не се споменава? Какъв хибрид е това? Пълен или мек? Или „умерен“, както вече казват на недоразуменията си от ВАГ? Умерен хибрид ли е ве джендове? А тоя разход 3,4 е на 10 км нали. Защо сте сложили една нула повече, като много добре знаете, че толкова гориво не става да харчи, а най-много да е масло.
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    ВАГ-мошеници ( преди 1 година )
    Аааа, това не може да е истина! Преди години представяха Поршета с по над 500 к.с. хибриди и разход 3/100. Няма начин просто да си вдигат разхода с тези 455 коня. Не може да бъде това. Всички компании смъкват, а тези да го вдигат разхода на гориво. Гледам, че и компанията майка взела да го вдига... От 0,7/100, новите им хибриди смъкват разхода на нехибридите с 300 мл гориво. Тея от лъжи съвсем се оплетоха. А тоя Туарег, опссс Кайен, ако реално харчи под 15/100 ще стана космонавт.
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    K ( преди 1 година )
    Чета ти коментарите (излиянията) под почти всяка една статия и установявам, че ФАКТически си пълен ***! Явно нямаш и бегла представа за какво иде реч. А да казваш, че един вид Порше "нищо не могат" си е направо смешно изказване.
  • #2
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Брандо ( преди 1 година )
    Това 3,4 разход е голям майтап
  • #1
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Оооо това много харчи.Преди години показаха хибрид с 900коня и 3/100 разход.Защо ни занимават с нещо два пъти по-слабо и с по-голям разход?