Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Купето и седанът Mercedes-Benz E-Class станаха мощни хибриди

Двете модификации вече ще се предлагат със смесен агрегат с 457 к.с.

Купето и седанът Mercedes-Benz E-Class станаха мощни хибриди

Компанията Mercedes-Benz разшири семейството E-Class, като добави хибридни модификации на седана и комбито. Идентични версии на купето и кабриолета бяха представени още през януари, а сега гамата „напомпани” модели AMG E43 вече е напълно подменена.

Купето и седанът Mercedes-Benz E-Class станаха мощни хибриди

Всички модификации на Mercedes-AMG E 53 са оборудвани с „умерен” хибриден агрегат. Той включва редови 3,0-литров бензинов турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ 435 к. и 520 Нм, и вграден в 9-степенната трансмисия AMG SPEEDSHIFT TCT 9G стартер-генератор EQ Boost, който добавя 22 к.с. и 250 Нм.

Купето и седанът Mercedes-Benz E-Class станаха мощни хибриди

Електрическият асистент подобрява динамика на старта, рекуперира енергията и зарежда 48-волтовата литиево-йонна батерии. Всички автомобили от серията са оборудвани със система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4MATIC+, която може да предава цялата тяга на задните колела, както и с адаптивно окачване AMG RIDE CONTROL+ с режими Comfort, Sport и Sport+.

Купето и седанът Mercedes-Benz E-Class станаха мощни хибриди

Седанът и комбито ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди. Същият резултат записва и кабриолетът, докато на купето са му нужни 4,4 секунди. Като опция се предлага възможността за увеличаване на максималната скорост от 250 на 270 км/ч.

В йерархията на AMG новата серия заменя модела E43, като цените на седана в Германия стартират от 79 248 евро, а на комбито – от 82 038 евро. Продажбите започват през лятото.

Снимки: Mercedes-AMG

Тагове: mercedes-amf e53
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    пишещите за мощност на автомобили наясно ли сте че порше и мерседес публикуват публикуват данни които нямат нищо общо с тези на стенд в тубата има много тестове на нови атомобили които показват 5 процента по високи мощности от официално декларираните и клиента щастлив като малко дете в сладкарница че вместо 3 топките сладолед са му сложили и 1 безплатна
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    класико ( преди 11 месеца )
    тука се омаза, с това мнение..ма ти сериозно ли ? 5 та предавка..на сериозно? Британско мнение да е меродавно....
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 месеца )
    Няма абсолютно никакво значение нищо,защото дизайна е посмешище! Най-популярните автомобилни предавания: -"Ауто-Мотор-Спорт" и - " Пета предавка".......казаха: ...-че :"този автомобил прилича на нещо което е полегнало върху задната си ос" .....?!?!?-сещайте се каква пародия е тогава! Ето исстински Е клас: https://imageshack.com/i/pmLiNHfRj но те няма да го направят такъв,защото добитъка вече е зомбиран и "Матрициран" и купува всичко каквото му кажат!
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Долу... ( преди 11 месеца )
    дошоваците, мечтаещи за свръх "спортните" приуси, яко са се възпалили! )))))))))
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Брандо ( преди 11 месеца )
    Явно коментиращите се изливат без да са запознати и с принципа и с двигателя и с развитието на технологията. Между другото очаквах да вкарат и варианта с 367к.с. но ....каквото такова.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Поне 1 километър на ток минава ли тоя хибрид? С общия въртящ момент(520+250) от двигателя и електромотора би трябвало да има по-добро ускорение. Надали ще се усети разлика в мощноста със или без този стартер.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Умерените хибриди са, като умерената опозиция в Сирия...
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Аве къф е тоя електромотор 22 к.с. и 250 Нм? Да няма някаква грешка? Много висок въртящ момент за тази мощност. Както и да е, струва ми се, че това е отбий номер на германците с тези хибриди, които трудно може човек да ги нарече така. Нали под немски диктат се пишат еко нормите и еко законите в гАйропа и съм сигурен,че са измислили нови правила с които ще продължат да си продават Б0клyцте. 100% има някакви задкулисни договорки не само между производители, а и на политическо ниво.
  • #2
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Споко, Това творение на немската инженерна мисъл ще е на такива цени,че ще се обезсмисли,като идея и като изпълнение.Никой няма да го купи но ще се бият в гърдите че имали хибриди.Умерени при това хахахаха....
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Значи да разбираме, че немските каски са намерили новата врътка за измама след дизелите. Нарекли са ги умерени хибриди. Вчера четем за ВАГ, че щели да ги правят, а сега за МВ. Малко на картелче пак намирисва. Пак са се събирали дя се договарят и са мислили схеми и са ги измислили с тези "хибриди", които не са никакви хибриди. Да сложиш моторче за чистачки да помага в задвижването и да викаш, че имаш хибрид па макар и "умерен" е просто смях в залата. Пълна безидейност цари при швабетата некадърни