„Сегашният подход на Hyundai за използване на един и същи стил за всички модели на марката е скучен и заради него на автомобилите им липсва индивидуалност. Аз обаче ще поправя тази грешка”, обяви главният дизайнер на корейския производител Люк Донкерволке в интервю за изданието Motoring.
За бъдеще, Донкерволке и екипът му ще създават автомобили, чийто дизайн ще зависи от специфичните условия на сегмента им. Първите модели на Hyundai, показващи напълно новия стил на корейската марка, ще се появат в средата на 2019 г.
Що се касае до бъдещето на премиум-марката Genesis, която е собственост на Hyundai, там еволюцията на дизайна ще бъде по-последователна и по-сдържана. В нейната основа ще бъде концептуалното купе Еssentia (на снимката горе).
Според Донкерволке, целта му при Genesis е да се избяга от вулгарността и прекалената показност – нещо, на което залагат конкурентите Lexus и Infiniti. Подходът трябва да бъде далеч по-спокоен и безметежен, като основна част от дизайна на колите на Genesis трябва да бъдат елементи от корейския стил.
Люк Донкерволке стана главен дизайнер на Hyundai през 2016 г. Преди това той е работил за Bentley, Audi, Seat и Lamborghini. Негов е дизайнът на автомобили като Lamborghini Murcielago и Gallardo.
Снимка: Hyundai