IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen отмъкна една от звездите на Tesla

Мениджърът на моделите S и X поема гамата I.D.

Volkswagen отмъкна една от звездите на Tesla

Volkswagen привлече един от важните мениджъри на Tesla, работил по развитието и лансирането на Model S и Model X, обяви германският гигант. Става въпрос за Матю „Мат” Рина, който работи за Tesla от 2013 година и вече е вицепрезидент на Volkswagen Северна Америка, като официално ще заеме длъжността на 16 април.

VW отмъкна една от звездите на Tesla

Рина поема цялата гама електрически модели, които предстои да бъдат лансирани и ще са изградени върху новата платформа на компанията за електромобили – MEB. Преди да работи за Tesla, Рина се е трудил и за Porsche Motorsport Северна Америка и Honda Performance Development. Рина ще отговаря не само за бъдещите електрически модели, като началото в Щатите трябва да постави през 2019 година I.D. Crozz.

VW отмъкна една от звездите на Tesla

Под контрола на бившия кадър на Tesla ще са и разходите за моделната гама, финансовите резултати, определяне времето за лансиране на моделите, качеството им и управлението на риска за цялата гама. От VW похвалиха Рина, че предлага рядко съчетание от инженерни и финансови знания и умения, а освен това вече е натрупал опит и с управлението на развитието на отделни модели.

Тагове: tesla volkswagen model s
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На кой трактор не мога да купя емблемата, че не се рзбира ?
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На тоя трактор само емблемата не можеш да му купиш.
  • #8
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    То не беше разглобяване на коли, чесане гледане. Явно и това не стига ся и хората ще им вземат. Ем след 100 години производство на тракторчета, завоя е труден.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 година )
    почна се...
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Човекът е МЕНИДЖЪР. Мениджърите не разработвт нови технологии. Мениджърите анализират пазара и изготвят стратегии за продажби.
  • #5
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да, точно за нея "японска" фирма питам, дето през 98-ма фалира и я купиха Дачия. А Лийф, дето реално е Зое. Точно за тази "японска" фирма говоря.
  • #4
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Best seller ( преди 1 година )
    Много лесно е да бъдеш бестселър когато няма друго на пазара. Къде са им продажбите сега? Откакто лансираха новия модел на Nissan Leaf, имат едва 19 хиляди заявки, като клиентите се отказаха от голяма част от тях, заради проблеми с бързото зареждане. Не стига че се зареждат с максимум 50 киловата и имат по-малък пробег, Ами като тръгнеш на път може да заредиш само два пъти с 50 кв а после се ограничава на 22кв максимум. Тесла модел 3 може да се зарежда с 200 киловата- 10 пъти по-бързо.
  • #3
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За японската фирма като Нисан и техния световен бест селър от години Нисан Лийф ли питаш, примерно!
  • #2
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ам великата японска фирма, къдей, уа ? ммцтт дб мрсн в гз, пдрст.
  • #1
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    Ха, какво стана сега, като опре до съвремени технологии и нещо различно от 100-годишни тракащи дизелови кадилници, великата германска фирма няма умствен и технически ресурс да се реализира на пазара!