Германският производител BMW се присъедини към компаниите, предлагащи абонамент за автомобили на марката вместо закупуване. Пилотната програма вече работи в един от дилърските центрове на баварците в Нешвил, щата Тенеси.
Услугата се казва Access by BMW и с нейна помощ в компанията се надяват да привлекат младата аудиотария. Участниците в програмата могат неограничено да сменят автомобилите си, а в абонамента им са включени застраховка и техническо обслужване на колите.
Наскоро подобна програма предложи големия конкурент на BMW – Mercedes-Benz, като там клиентът се абонира за 12 месеца и пробег от 36 000 км за целия период. По подобен начин работят и в Cadillac, където чрез специално приложение на самртфона клиентът получава достъп до моделите ATS-V, CTS-V, Escalade, XT5 и CT6.
Популярност зад океана набира и услугата Care by Volvo. За 600 долара на месец клиентът получава ежегодна смяна на автомобила с нов, застраховка, техническо обслужване и денонощен сервиз. Максималният пробег е 24 000 км. Към момента програмата е достъпна само за един модел – XC40.
Снимки: BMW, Cadillac, Volvo