Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Subaru Forester получи нова платформа и двигател

Кросоувърът вече е оборудван и със специална система за наблюдение на шофьора

Subaru Forester получи нова платформа и двигател

Световната премиера на петото поколение на Subaru Forester се състоя по време на автосалона в Ню Йорк. Кросоувърът е получил променена външност и нов 2,5-литров „боксер”. За първи път в историята си машината е снабдена и със система за разпознаване на умората при водача.

Subaru Forester получи нова платформа и двигател

Новият Forester е изграден на модулната платформа Subaru Global Platform (SGP), която се отричава с по-ниския си център на тежестта и по-твърдата конструкция. Същошо шаси е в основаа на последните генерации на  Impreza и XV.

Дължината на кросоувър е 4625 мм (+15 мм в сравнение с предишното поколение), широчина – 1815 мм (+20 мм), височина – 1730 мм (-5 мм) и междуосие 2670 мм (+30 мм). Минималният пътен просвет е 220 мм.

По капака на Forester е поставен 2,5-литров „боксер” с 4 цилиндъра и система за директно впръскване на горивото. Двигателят е почти нов, тъй като 90% от елементите му са променени. Мощността е 185 к.с. и 239 Нм, като се съчетава единствено с вариатор Lineartronic.

Динамичните характеристики на модела не се разкриват. Предишната генерация с 2,5-литров „боксер” ускоряваше от 0 до 100 км/ч за 9,8 секунди и развиваше максимална скорост от 197 км/ч.

Новото Subaru Forester е оборудван със симетрична система за задвижване на четирите колела с вектор на тягата и всъдеходен режим X-Mode. Водачът има на разположение няколко режима на управляващата електроника, които се превключват с помощта на системата SI-Drive.

Subaru Forester получи нова платформа и двигател

Промените в салона включват поставянето на нови централна консола, приборен панел, блок за управление на климатичната система и волан. Седалките са с нов профил, благодарение на което стойката им е променена и е постигната по-добра видимост. Материалите също са от по-високо качество.

В оборудването на кросоувъра влизат мултимедийна система с 8-инчов дисплей, съвместимост с Apple CarPlay и Android Auto, точка за достъп Wi-Fi, система за стартиране на двигателя от разстояние, електрическа врата на багажника, 7 въздушни възглавници, система за автоматично спиране при движение на заден ход, адаптивни светлини, функция за автоматично управление на дългите светлини и фирмения комплекс от системи за безопасност EyeSight.

Продажбите на новия Forester на пазара в Щатите стартират още през лятото. Предстои да бъдат обявени и цените на модела.

Снимки: Subaru

Още снимки на новия Forester – в галерията горе.

Тагове: subaru forester
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 6 rate down comment
    pfff до този под мен ( преди 1 година )
    Абе умник- много ясно че моргите ще се пълни с коли които се продават. Колко Субару са продадени в Европа пък и в света? Няма как да има кочини в моргите след като не се продават. Пластмасата в Субару е като с на бъркалки за кафе. В колите за 20 000лв ама европейски е 10 пъти по каачествена отколкото в Субару за 60-70 000лв. Надеждно - колко да е надеждно , всички зависи от подъжката и собственика. Проходимо - клиренса не е много голям така че като опре отдолу и край.
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На който му е грозно и не иска проходимост и надеждност - има немски гъзарии с хромче, с дръвце, които на всичкото отгоре са без пари на Горубляне. Да не говорим, че моргите са пълни с немски машини, та има и части - кой каквото иска, това да купи. ПП. И аз мога да изсипя някое тролско мнение от типа "за к`во ми е хубава кола - няма да спя с нея", но ще се въздържа.
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нова платформа и пак грозно. Браво , това е забелижително, от грозния стар дизайн да направиш още по-грозен нов дизайн!!
  • #4
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Край ( преди 1 година )
    Ма много било здраво - ми нема да се пенсионирам с него. Ма много било проходимо - нема да ходим в тайгата. То като е грозно и за в космоса да е -пак ми не требва. Корейците знаят че не могат да правят дизайн -взеха си дизайнер от ауди и Кия сега е номер едно. Добре е да знаеш че нещо не го можеш.
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    По-грозно от всякога за съжеление! Дано поне за Европа имат турбо версия, или на фейсилфта да направят СТИ!
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Кисел ( преди 1 година )
    Утрепало се е за азиатските пазари с тоя дизайн, но да си го продават там - тук в Европа сме се нагледали на джипки от 90'те.
  • #1
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бръм ( преди 1 година )
    Задницата ми е много странна ?!?!?!