Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

3,26 млн. долара за Bugatti Chiron Sport

Под капака му се крие двигател W16 с мощност 1500 коня

3,26 млн. долара за Bugatti Chiron Sport

Френският производител на луксозни и спортни коли Bugatti ще докара за изложението в Ню Йорк нова модификация на хиперавтомобила Chiron, в чието име се е появила приставката Sport. Въпреки че дебютът на модела за американската публика още да не се е състоял, вече се знае на каква цена ще бъде продаван.

3,26 млн. долара за Bugatti Chiron Sport

Купето Bugatti Chiron Sport в изпълнение за европейския пазар бе показано на автосалона в Женева, а американската версия все още се подготвя за премиерата си. Според информации на автомобилните медии в САЩ, там моделът ще се продава за 3,26 млн. долара. В цената влиза доставката, данъците и митата.

Спортната модификация се отличава от стандартния  Bugatti Chiron с пренастроено кормилон управление, по-твърдо окачване, модернизирана платформа и по-ниско с 18 кг. собствено тегло. Хиперавтомобилът е оборудван с двигател W16, който генерира внушителните 1500 конски сили прив 1600 Нм максимален въртящ момент.

3,26 млн. долара за Bugatti Chiron Sport

Спортното купе ще започне да се продава на пазара в САЩ преди края на настоящата година. Вече са започнали предварителните заявки за автомобила, похвали се производителят.

Снимки:  Bugatti

Тагове: sport bugatti chiron
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    а ве администрацията ( преди 1 година )
    Що класика може да сипе глупостите си на 100-200 реда, а всички останали сме ограничени до 20-30!?
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до Класика ( преди 1 година )
    Пич, без да се обиждаш ама това е подигравка. Задница като 80г, предница ?!?!?!? Много е несериозно никакъв стил, просто си го нарисувал и това е. Даже не си помислил за лукса и авторитарността, която трябва да излъчва автомобила.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    fen ( преди 1 година )
    Sport добавя 200 коня. Авторчето да си провери нещата преди да пише....
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 1 година )
    Винаги съм казвал: НАЙ ВАЖЕН Е ДИЗАЙНА! Докато се произвеждаше Вейрон не спирах да повтарям,че прилича напаралептично яйце от болна кокошка и продажбите затова вървяха с цезарово сечение!!!! Какви ли не трикове и реклами правеха и пак бяха на загуба.....пфу..да не ев мойта манджа......-така казвах с години и накои фенове ме мразиха....щом харесват гадни яйца.... Но към Сцирона нямам забележки никакви и най-накрая дойдоха почти до моя стил и хвала на тебе за чутите ми молитви Свети Майко Тереза !!!!! А сега ще представя най-истинското Бугати което ако го направят ще настане такава истерия,ще го купуват не само хай-лайфа,ами и всички традиционалисти които досега са гледали с недоверие този задно- разположен двигател и са клели люти клетви дано някой съумее да извика *** на Еторе и Жан Бугати в образа на пътя като истински достоверен наследник в името на една легенда и в първообраза на само и единствената форма като легитимен наследник на разстърсващите душата с зашеметителна гледка –легендарната звезда наречена Бугати!!!! Затова нахвърлих набързо някои щрихи и засега пренесох в бъдещето като убиеца навсички спортни коли един модел като Бугати 54 А.!.....мечjата ми е да преправя Бугати Атлантик 57 SC ,но нямам време. ДАМИ И ГОСПОДА ,ЕТО ИСТИНСКОТО СЪЖИВЯВАНЕ НА БУГАТИ С ЕДИНСТВЕНО ЛЕГИТИМНИЯ НАСЛЕДНИК НА БУГАТИ ОТ СЕРИЯТА И ЩЕ ПОЧНЕМ С 54 А https://imageshack.com/i/pnq4dPxTj после ще преправим и другите ,има и по-големи и по-малко,щестигнем до най-великата Бугати Роял и ще свършим с ПЕРЛАТА: Бугати Атлантик 57 SC !....То е ясно ,че няма да е бърз като Сцирон ,но ще бъде със същия двигател и .....,и трябва да страдаш от”склероптизъм” и „паралипсис” за да не се досетиш жалкото Поршенце с лигавата формичка и другите „спортисчета” къде ще останат!!!!....Чест и слава за Порше,но то беше до 97 г !!!! След това с Вейрона се състезаваха по форма коя от двете нямаха нищо общо с името си като визия ...?!?!....Значи Морган може и се чака с години за колата заради формата и традициите,а Бугати гейовете от Фолксваген не смеят ?!? Още веднъж чест и слава за Сцирон,но вече е време с натрупаната енергия и инерция да се върнат много,много, назад в бъдещето с космическите совалки Бугати и правейки най-новите коли да докажат истината,че формата на колите стигна своя блясък и съвършенство,че Апогея на найзначимите коли и пределана човешкия мозък за дизайн и съвършенство стигна и свърши през 1933г. !!!!! Примери :Морган ,Бугати , Оубърн и след това пренесени във времето с Ламборджини Коунтач и Де Томазо Пантера!!!! А за по обикновените хора колите на Фердинанд Порше ,който ако види днешните Поршета ще завие срещу Луната и за масовия народ единствената и легендарна Фолксваген Костенурка!!!!! Слава и чест и благодарим Свети Майко Тереза,че си насочвала гениалните умове на тези механици и дизайнери !!!!!
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 1 година )
    „спортисчета”
  • #2
    5 rate up comment 6 rate down comment
    СТОПА ( преди 1 година )
    Сега Тойота као пусне новия LFA , ще го скапе тоя тулуп.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    112 ( преди 1 година )
    Сваляш 18 килограма и качваш значително цената ...