Fiat е разработил технология, която въпреки малкия обем на двигателя, предлага висока мощност на малките автомобили при много нисък разход на гориво. Малките двигатели на Fiat се връщат към една позабравена конструкция с два цилиндъра която комбинират с турбина и променливо време за отваряне и затваряне на клапаните. Тези агрегати са наречени Multiair.
Версията с 900 см3 ще дава мощност от 66 до 80 kW (от 90 до 110 к.с.), a максималният въртящ момент ще бъде в зависимост от оборотите между 80 и 160 Nm. По-малкият двигател ще бъде с обем 684 cm3. Неговата най-висока мощност ще бъде 60 kW при 5750 об/мин. Максималният въртящ момент ще достига 125 Nm при 3000 об/мин, но още при 2000 об/мин ще има на разположение 90 Nm.
Fiat обещава разходът на гориво при тези двигатели да е впечатляващо нисък, а вредните емисии да са с 20 до 50% по-ниски от сегашната екологична норма Euro 4.
Новите двигатели ще бъдат в серийно производство от 2009 г.