fallback

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Конструкция на купето не позволява такъв двигател

Спортното купе Toyota GT86 няма да получи версия с турбомотор, въпреки многото молби на феновете да бъде пусната такава модификация. Това разкри главният инженер на проекта Тетсуя Тада, която е начело и на разработката на новата Supra, пред изданието Caradvice.От думите му става ясно, че компанията не игнорира желанието на поклониците на марката, а просто няма техническа възможност за това. За да бъде направено подобно купе с турбодвигател, на практика ще трябва да бъде проектиран изцяло нов автомобил.Тада разкри, че актуалната платформа на GT86 е разработена изключетелно за лек атмосферен двигател и поставянето на турбина ще преразпредели теглото към предната част на автомобила. А това ще създаде сериозни проблеми за колата при завиване.Моделът Toyota GT86 е подложен на доста критики в последно време заради ниската мощност на 2,0-литров атмосферен мотор 4U-GSE, развиващ малко над 200 к.с. Поставянето на турбовигател със сигурност би направило автомобила доста по-интересен, а много от феновете на марката очакваха подобна версия да се появи под новата марка Gazoo Racing, която ще развива спортните модели на марката.Всъщност Gazoo вече представи по-мащна модификация на GT86, предназначена за японския пазар, като промените при нея засегнаха спирачките, окачванено, изпускателната система и салона, но не и двигателя.Снимки: Toyota

Тагове: toyota gt86
fallback
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Изключително безобидна "спортна" кола. 2018 година сме, атез са в застой от десетилетие и повече. Само веднъж съм виждал такава на живо, караше я една малка женичка. Нещо не е много популярна, поне в Европа.
  • #5
    нали ( преди 6 години )
    Само хондаджиите и тойотаджиите ги разбират нещата беййй..Ти да видиш.Хората цели китове имат турбинни за тоз лиген.А от централата казват че нямало възможност.Ега го у лигеня ако 10 кг му развалят извънземния баланс..Което при ***,Манчо и Фелипе направо ше им съсипе супер спортното каране.Смех смех ..
  • #4
    zoom in ( преди 6 години )
    Напълно съгласен с последния коментар.Никога не бих сложил турбо на MX5-цата, нищо че за разлика от Тойотата, мазди масово се модифицират после с турбини, като това не компрометира шасито, баланса и управлението. Даже Мазда са оставили предвидливо точно място за едно турбо под капака. Ако искаш - слагай. Ако искаш удоволствие от атмосферен бензин на доста лека кола - не слагаш.Фиатското "братче" на МХ5 има турбо и не е по-добра кола. Тва е.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Оставете атмосферката и не отговаряйте на тези, които нищо не разбират от коли и гледат само колко коня е колата! Това е нещо подобно на фотоапаратите. Неразбиращите гледат мегапикселите колко са, а всъщност те изобщо не са толкова важни за качествената фотография. Така е и с колите. Коне, та коне и тук-таме нютон метри, ако е за нафтова печка. За тези, които все още не са разбрали, GT86 е кола за кеф. Каете се, покарайте я и ще разберете за какво удоволствие става на въпрос!
  • #2
    Dido ( преди 6 години )
    Не са един и два проектитe при които се слага турбо на GT86!Че и двигател от Ферари сложиха на тази платформа разработена за лек атмосферен двигател!По скор е въпрос на желание!И маркетинг! Една GT86 с 300+ к.с. едно,че ще е доста по скъпа, друго че влиза в конглокенция с очакваната Supra...Просто идеята на модела не е такава.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    лелелеле тойота удари дъното с тази мисъл кажи с две думи *** сме не можем да направим двигател с турбина вместо това четем патетични изказвания най елементарното е да сложиш електротурбина като кит се продава и се поставя на субару има много видеа в тубата
fallback
Последни