fallback

Toyota разкри защо не слага турбо на GT86

Конструкция на купето не позволява такъв двигател

Спортното купе Toyota GT86 няма да получи версия с турбомотор, въпреки многото молби на феновете да бъде пусната такава модификация. Това разкри главният инженер на проекта Тетсуя Тада, която е начело и на разработката на новата Supra, пред изданието Caradvice.От думите му става ясно, че компанията не игнорира желанието на поклониците на марката, а просто няма техническа възможност за това. За да бъде направено подобно купе с турбодвигател, на практика ще трябва да бъде проектиран изцяло нов автомобил.Тада разкри, че актуалната платформа на GT86 е разработена изключетелно за лек атмосферен двигател и поставянето на турбина ще преразпредели теглото към предната част на автомобила. А това ще създаде сериозни проблеми за колата при завиване.Моделът Toyota GT86 е подложен на доста критики в последно време заради ниската мощност на 2,0-литров атмосферен мотор 4U-GSE, развиващ малко над 200 к.с. Поставянето на турбовигател със сигурност би направило автомобила доста по-интересен, а много от феновете на марката очакваха подобна версия да се появи под новата марка Gazoo Racing, която ще развива спортните модели на марката.Всъщност Gazoo вече представи по-мащна модификация на GT86, предназначена за японския пазар, като промените при нея засегнаха спирачките, окачванено, изпускателната система и салона, но не и двигателя.Снимки: Toyota

Тагове: toyota gt86
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тунерите на тази кола слагат не 1 а по 2 турбини и вдигат мощността над 1000 к.с. Много носи на тунинг и държи. Добра машина. А това, че нямало място за турбо е просто политика някаква тяхна. Явно не искат да го правят поради някакви си техни съображения, които не са длъжни да ги казват. Въпросът е, че машината е доста добра и носи на зверски тунинг. Вземаш нова от магазина за 30 000 евро и до 50 000 евро е правиш супер бегачка. Малко са такива коли,които могат да се надграждат много.
  • #25
    ASD ( преди 6 години )
    Виждъл съм турбина на двигател,и не мисля че тя би преразпределила тежестта в колата. Тея нещо ни будалкат.Има някъде другаде проблем, който не позволява вдигането над 200 конски сили.Но той не е в теглото на турбото, в това съм СИГУРЕН.
  • #24
    Анонимен ( преди 6 години )
    За първи път чувам даунсайзнат мотор с турбо да е по тежък от по голям атмосферен. Това ще да е някакъв парадокс, открит от ТойотаОтносно удоволствието от атмосферен или не, лично аз на мотор без турбо вече не се качвам. Въпрос на вкус
  • #23
    Анонимен ( преди 6 години )
    По темата.Колата е замислена като спортно купе с атмосферен двигател и добро разпределение на теглото. Който не търси такова купе,не го купува. На пазара има достатъчно турбо спортни коли. Но предимството от ниското тегло е незаменимо за пътното поведение, което доколкото съм чел е водещо при Тойотата. А и пазарът на спортни купета в момента не е много голям и малко производители правят такива коли. А и красотата е в различните предложения.Който каквото харесва.
  • #22
    нали ( преди 6 години )
    По ред на номерата...мазда е мх-5 не е еталон за нишо а евтин роудстер.Плюс че си явен комплексар.Че има по-добра кола от въпросната мазда, има,.Ти твърдиш че тази е най добрата изобщо ил иза теб?Хаха..Моята кола не те касае,а това е друг атестат че си комплексар.Детско е комплексариите,аз такива нямам ***.Последния,тиквундер,дори не си разбрал съждението.Толкоз ти е капацитета.Ще пиша където си искам.И аз не понасам Дошко и всичките му клонинги ама го търпим.Коммплексарче си и ти м исе види
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    вагенското фенче само бегачки по 1500 коня кара и драгстери от време на време. Тва 200 коня никъф кеф не му дават - смятайте колко е напред момчето! Ама кат се събуди и пак краката в легена с вода, двата пръста в контакта и *ъза му ръкопляска
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Кефа е субективно усещане.." Верно ли,не знаех."Само технологичен невежа може да.....Само пак такъв може да си вярва че има кеф от куц атмосферник 2.0 с кухи 200 к.с и върт момент като трабант.Ама тази кьопава консерва с интериор от Боровец,е далеч от високоскоротстен кеф."Ако обичаш, пиши в някой детски форум.
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хаха, бати смешниците
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Щом харесваш и караш съответната кола, ОК, ако обичаш остави това да правим и останалите, направили своя избор,без да се натрапваш с нискокачествените си и крайно необективни коментари. Мазда не била най-добрата кола???? А има ли най-добра кола? Или тази,която ти харесваш е най-добрата.ОК Разсъждения,достойни за дете.
  • #17
    нали ( преди 6 години )
    Я да чуем ти как се изразяваш :)Като начало кажи на колко си годинки :)Зайко!
fallback
Последни