IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Lexus не отписват седаните и хибридите

Японците все още не вярват в електрическите автомобили

В Lexus не отписват седаните и хибридите

Изложението в Женева ясно показа тенденциите на световното автомобилостроене, като почти всички експонати бяха или електрически модели, или кросоувъри (както и комбинация от двете), или оборудвани с автопилот машини. Една от компаниите, участници в салона – Lexus, обаче не бърза да погребва обичайните технически решения и ще продължи да залага на тях.

В Lexus не отписват седаните и хибридите

В случая става дума за сегмента на седаните, който според представители на японския производител, ще продължи да се развива. Директорът по продажбите в Lexus – Джон Томпсън, зави пред журналисти, че този тип автомобили ще продължат да заемат основно място в гамата модели на марката.

Според топ-мениджъра, повечето производители много прибързват с глобалната електрификация на моделите си. В Lexus не предвиждат скорошно пускане на свой автомобил на ток, а ще продължат да залагат на хибридните си технологиии, които са много успешни.

Що се отнася до системите за автономно придвижване, при японския премиум-производител те ще се появят едва в началото на следващото десетилетие. В момента тези технологии се тестват на модели на Lexus и Toyota, като първите си безпилотни коли концернът ще представи по време на Олимпийските игри в Токио през лятото на 2020 г.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Хех, самия факт че си седнал да сравняваш цени на топ модел плъгин хибрид със среден модел обикновен хибрид говори че не си вярваш. Я да видим как стоят нещата при аналогичните модели - седани: БМВ от 34900, Лексус- от 38200. СУВ - БМВ от 33900, Лексус - от 35900. Купета - БМВ - 34900, Лексус - 40600. Като вземем предвид и че немците правят в пъти по-големи отстъпки, е повече от ясно коя е "евтината" марка..
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Естествено ,че Лексус продава по-малко,защото не продава много в Китай - пазара на ширпотребите от Германия Мерцедес,БМВ и Шкода-Ауди, и в Европа,където германската ширпотреба е на по-евтини цени от японския премиум прпизводител Лексус. В САЩ Ауди продават на дъмпингови цени в сравнение с премиум производителите Лексус,Мерцедес и БМВ,които като продажби са на кантар. А Ауди въпреки че са най-евтини всички американци знаят,че са фолксваген и не ги купуват.
  • #5
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Вагонин ( преди 6 години )
    "Лексус има още много хляб да ядът. Пуснаха евтината тойота в В САЩ ЛЪЖЕЙКА ЧЕ Е ПРЕМИУМ. Само че и там разкриха измамата е Европейските премиум мАрки бият Лексус като тъпан в САЩ."За това ли 11 или 12 години бяха номер едно по продажби в САЩ при премиум автомобилите и най-предпочитан бранд?
  • #4
    15 rate up comment 5 rate down comment
    жик-так ( преди 6 години )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #3
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Striker, интересно каква ли бИгачка караш щом Лексус са ти мудни автомобили?!Дай Боже всеки му по едно LFA или LC 500 дето са: скучни, мудни и ги карат предимно мъже над 50 и жени!П.С. Панелен плъх, който има някакъв немски нов внос да коментира и да пише подобни простотии за Лексус си е направо за смях.
  • #2
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Striker ( преди 6 години )
    Що бре, пак е по-добре от ВАГ-ен зи каскен и кюмюрените ТДИ-та. Верно, че автомобилите им са скучни, мудни и ги карат предимно мъже над 50 и жени ама нека има разнообразие:)
  • #1
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам дали ще се отказват от седаните, но отдавна трябваше да се откажат да се опитват да правят коли.