IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

Нестандартният всъдеход се предлага в малък тираж, на висока цена и е много бърз

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

Сегментът на кросоувърите с 3 врати, който е много ограничен, се попълни с нов играч – новият Range Rover SV Coupe, който бе представен на автосалона в Женева. Моделът прави впечатление с 3 факта, които са доста впечатляващи, но може и да шокират някого.

Факт №1 - Той е много рядък


Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

От Land Rover твърдят, че Range Rover SV Coupe е първото в света пълноразмерно SUV-купе. Впрочем, първият луксозен всъдеход с 3 врати е направен именно от тази компания. И нейните дизайнери сега са се вдъхновявали от този автомобил.

Въпреки че е на базата на стандартния Range Rover (дори разстоянието между двете оси е еднакво) този автомобил е построен от нулата. Той има собствена конструкция, която е напълно различна от тази на версията с 5 врати. Общите детайла в екстериора са само три – външни огледала, оптика и задни стопове.

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

Уникалостта на Range Rover SV Coupe се дължи и на факта, че той е разработен от експертите от подразделението SVO (Special Vehicles Operation) и ще се произвежда само от тях, при това на ръка. Затова и тиражът му е строго ограничен – 999 бройки.

Факт № 2 - Той е мното бърз.

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

На Range Rover SV Coupe ще се поставя само един двигател – фирменият V8 Supercharged с максимална мощност 565 к.с. и въртящ момент от 700 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 5 секунди, а максималната скорост е 266 км/ч.

Автомобилът запазва целия всъдеходен арсенал на Range Rover с 5 врати, в който влизат система за задвижване на четирите колела, блокировка на задния диференциал, пневматично окачване с регулиране на твърдостта и възможност за промяна на пътния просвет. Версията с 3 врати във всяко положение е по-ниска с 8 мм от тази с 5 врати.

Факт № 3. Той е много скъп


Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

Засега е известна единствено цената за пазара във Великобритания. Поданиците на Нейно Величество, желаещи да си купят Range Rover с 3 врати, ще трябва да платят минимум 240 000 паунда. Това е базовата версия на модела в стандартен цвят и 21-цолови джанти.

Три впечатляващи факта за новия Range Rover SV Coupe

По желание на клиента кросоувърът може да бъде оборудван с 22-и или 23-цолови джанти, специален цвят на каросерията, направен от SVO, както и индивидуално офрмление на интериора с използване на кожа и скъпо дърво.

Снимки: Land Rover

Тагове: ranger rover sv coupe
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    Всичко е хубаво ама липсват две врати.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Последния анонимен: по тази логика как досега са влизали в двуратите Бентли Континетали и Ролс-Ройс Фантоми?
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Искам да видя как бизнесмена се шмугва между седалките и след него шофьора бута седалката и сяда. Да си купиш кола за над половин милион и да влизаш в нея като във хечбек за 20 000.
  • #6
    1 rate up comment 7 rate down comment
    до RR ( преди 6 години )
    И какво общо имат старите двуврати Range Rover-и, които са направени както казваш за лов с този горе? Ти четеш ли какво ти пише човека, 2 врат джип ориентиран за лукс на задния ред седалки е повече от смешно! Иначе къса база джиповете са готини, но този всъщност не е такъв, а някакво недоразумение. Трябва освен да си с доста пари да си доста слабоумен да си го купиш. Или ще го направиш само, защото е рядък модел и си фен на Rover, но това ще си остане грозен и непрактичен куфар.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 6 години )
    Съгласен съм с теб, но въпреки това е малоумие да построиш голяма *** с две врати само и при все това да сложиш някакви луксозни седялки в задната й част...
  • #4
    11 rate up comment 1 rate down comment
    RR ( преди 6 години )
    Анонимен: това не е автомобил за масовия пазар, а специално изпълнение в тираж 999 бройки, с исторически сантимент назад към оригиналния RR Classic. Има достатъчно хора червиви с пари които веднага ще ги изкупят и в бъдеще цената им само ще се вдига. Такива хора имат колекции от по 15-20 коли в гаража си и въобще не им пука за намалената практичност, със сигурност имат и някой Майбах, Бентли или Ролс.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Факт № 4 ( преди 6 години )
    Факт 4 - трябва да си доста *** гъзар за да си купиш това за 300к евра вместо Бентли
  • #2
    15 rate up comment 1 rate down comment
    RR ( преди 6 години )
    Анонимен: тази концепция идва още от 60-те години и се нарича "shooting brake". Това са двуврати коли с издължена каросерия с идеята отзад да се побират принадлежности за лов като пушки и т.н. Никой не си купува такава кола за да го вози шофьор. Първите Рейндж Ровъри от 70-те са се предлагали само с такава каросерия, но те са били по-спартански и са се ползвали именно за лов, горска дейност, фермерство. Този няма да бъде популярен на пазара, но колекционерите ще се избият за ограничените бройки.
  • #1
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Oliaha se s taz cena.Za tezi pari moga da si vzema 3 RR Sport SVR ili 1 488 Pista