IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche направи съперник на Tesla Model X с 600 к.с.

Концептът Mission E Cross Turismo изминава 500 км с едно зареждане

Porsche направи съперник на Tesla Model X с 600 к.с.

Германският производител Porsche официално представи концептуалния си електрически кросоувър Mission E Cross Turismo. Дебютът на прототипа се състоя на автосалона в Женева.

Електрическият кросоувър на Porsche получи 600 к.с.

Задвижващият агрегат на машината развива 600 к.с., които позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, а до 200 км/ч – за по-малко от 12 секунди. Пробегът на кросоувъра, който германците готвят за конкурент на Tesla Mfdel X, с едно зареждане е 500 км.

Електрическият кросоувър на Porsche получи 600 к.с.

Дължината на прототипа е 4,95 метра, а батериите му могат да се зареждат както индукционно, така и от станция за бързо пълнене. От нея само за 15 минути пробегът може да бъде увеличен до 400 км.

Електрическият кросоувър на Porsche получи 600 к.с.

В оборудването на Mission E Sport Turismo влиза шаси със завиващи задни колела и пвенматично окачване, позволяващо увеличение на пътния просвет с 50 мм.

Електрическият кросоувър на Porsche получи 600 к.с.

В салона на кросоувъра са разположени 3 екрана, единият от които заменя приборния панел. Освен това на централната консола е поставен голям панел със сензорни клавиши, който отговаря за управлението на климатика.

Електрическият кросоувър на Porsche получи 600 к.с.

Концептът има 4 отделни седалки, като е оборудван със система за следене на погледа на водача. Тя работи с помощта на монтирана в огледалото камера. Система преценява в какво посока гледа шофьора и  така решава да промени осветлението или да увеличи някои данни на приборния панел.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Заглавието сигурно е някаква шега при положение че концепта на Порше е висок 1м и 42см а Модел 3 примерно е висок 1 и 44
  • #4
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    Другото, с което ме разочарова Порше, е че с модел, койото дори не са пуснали на пазара, ще борят характеристиките на модел на Тесла който се предлага и продава от 2 години на пазара, дали и не повече! Сега, разбирам пропаганда и промиване на мозъци, но за фирма от ранга на Порше, да действат и принизяват до методите и нивото на ФВ и Ауди е повече от недостойно и неприемливо!
  • #3
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    Като стана дума за дизайн, и аз съм малко разочарован от Поршето! Това определено не е изчистения и елегантен дизайн на фирмата! Предницата на този прототип е като направен от китайска или индо-корейска фирма, а задницата абсолютно обезличена, не съм сигурен дали е от Шкода или Ауди прототипите, дето ги бълват напоследък! А цялостно, страничната линия и формата ми напомнят много на умалено и малко по-сплескано копие на някой Инфинити! Лошо Порше, лошо, само дето много се изхвърляха!
  • #2
    22 rate up comment 11 rate down comment
    Ауто ( преди 1 година )
    Сега, не искам да остана погрешно разбран, този прототип е доста добър, НО...! Първо, това е автомобил които евентуално ще бъде в сериийно производство след няколко години, като до тогава Тесла Модел Х 2.0 може да излиза! Второ, това е доста по-малко от конглокентната 7-местна Тесла, по-скоро е повдигната Панамера с мое лично мнение, незавършен дизайн! Теслата поне за мен е доста по-привлекателна в това отношение! Трето, не виждам никакви революциони параметри на Поршето, както се хвалеше Шевчето
  • #1
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Браво ( преди 1 година )
    Досега бях фен на Тесла, защото просто нямах друга алтернатива. Porsche вече са ми фаворити! Дано скоро ги изкарат на улицата.