IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой електромобил ускорява най-добре?

Класацията е за моделите, предлагани на пазара в САЩ

Кой електромобил ускорява най-добре?

Една от важните положителни черти на моделите на Tesla е страхотното ускорение на електромобилите на компанията на Илън Мъск. Всъщност, точно това предимство тепърва ще се развива спрямо автомобилите с двигатели с вътрешно горене, които на практика са ограничени от природните закони в битката с електромобилите за най-доброто ускорение. Все пак, хибридите са една крачка по-близо до електрическите коли, тъй като впрягат двигателя с вътрешно горене и електромотор в ускорението.

Кой електромобил се ускорява най-добре?

В Щатите използваха класическия тест за ускорение от място до 60 мили в час (96 км/ч), за да се видят кои от електромобилите и хибридите, предлагани на пазара се справят най-добре в това изпитание. Мнозина са на мнение, че ускорението от 0 до 100 км/ч няма значение за представянето на който и да е автомобил, но динамиката на старта винаги е било приятно усещане и това едва ли ще се промени. В дъното на елитната компания е луксозният хибрид Cadillac CT6 PHEV – 5,2 секунди за спринта от 0 до 96 км/ч.

Кой електромобил се ускорява най-добре?

По-важното е, че флагманът на Cadillac се справя в това изпитание на едно ниво с модела на Mercedes, който привлича повече клиенти от него – S-класата на германския производител, представена тук във версията S550e. Неговото постижение е същото – 5,2 секунди в ускорението. С една идея е по-добро представянето на новия модел на Tesla – масовият Model 3, който покрива спринта за 5,1 секунди, като става въпрос за конфигурацията Long Range.

Но това е официалната информация, неофициални тестове показаха, че електрическият седан може да се ускори и за 4,66 секунди.

Също на ниво 5,1 секунди е и друга луксозна лимузина – 7-ата серия на BMW, представена в хибридната версия 740e с обща мощност 322 конски сили. Доближаваме се до Топ 3, но преди това 4-ата позиция е за друг хибрид на BMW – супер авангардният i8 е с резултат 4,2 секунди, осигурени от впечатляващите 374 конски сили. Третата позиция е за Porsche Panamera S E-Hybrid, като времената за ускорение стават все по-скромни – 3,2 секунди, като обърнете внимание, че за подобрение от 1 секунда е необходим автомобил с почти двойно по-голяма мощност от тази на i8. В случая Panamera S Е-Hybrid има мощност 680 конски сили.

Кой електромобил се ускорява най-добре?

На върха обаче остават два модела на Tesla. Model X си гарантира второто място с 2,9 секунди с версията P100D с режим Ludicrous, а първата позиция отива при Model S – отново вариант P100D. Тук времето е 2,5 секунди, а с по-новия режим Ludicrous+ постижението ще е още по-добре, стига водачът да успее да се справи с тази динамика.

Тагове: tesla
0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Нищо ново.Тесла като новак в сегмента трябва с нещо да изпъкне."Щегуваш се, нали?Те Тесла го създадоха този сегмент!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 6 години )
    "Нищо ново.Тесла като новак в сегмента трябва с нещо да изпъкне.Не е с качеството,не е с интериор и екстериор,и типично по американски с най-лъскавият показател 0-100.."Абе те и Епъл нисхто ново не изкарват напоследък, ама диктуват модата на пазара и почти достигнаха ЕДИН ТРИЛИОН долара пазарна капиталиция!
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    младен ( преди 6 години )
    "Кой електромобил ускорява най-добре?"Тоя от картинките на WV - "Ще"-то
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Striker ( преди 6 години )
    Джагуар как пък точно ускорява по-добре, като парамаетрите, зареждането и ускорението са по-лоши от тези на Тесла, произведена преди 5 години?:)))
  • #4
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Виж Ягуар примерно, веднага извадиха модел по-добър и по-бърз от теслата.Дали могат и по-бърз? Щом "айфона" може, значи всяка втора автомобилна компания може.Обаче Ягуар имат модели,за по 300 хиляди,и ако изкарат модел за 50 хиляди ,по-бърз от суперколата им,тогава - проблем.Затова е не се пъчат с това.Постепенно ще свалят границата на ускорението,а тесла вече са почти на лимита си,което ще им е проблем след време."Тея нищо ново не предлагат" от 10 години все това,а те основно с това се хвалят.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 6 години )
    И защо им е въобще да стигат до две секунди? Вече пета година нищо не правят, но пак никой не ги настига. Като гледам още 10 ще е така!Преди да ми противоречите, си спомнете какво писахте преди пет години когато излезе Tesla модел S!
  • #2
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 6 години )
    ...домакините нямат извинение за закъснението на път за детската градина.Косата ми беше мокра,или яденето да довърша.Сега с 200 от място и за 4 мин е взела детето.Хаххаа,кифлетина в бърза кола,бедствие.Еко-кифлетина в псевдо кола т.е електричка че и скъпа... Трагедия...Няма масло няма антифризи Кеф кифлетински...Мдааа..а Кuрасаните какви ли са...еко-ГейДжентърамбреаж
  • #1
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нищо ново.Тесла като новак в сегмента трябва с нещо да изпъкне.Не е с качеството,не е с интериор и екстериор,и типично по американски с най-лъскавият показател 0-100.. за електроавтомобил.Голям напън,но скоро доближават границата,и ще ми е интересно какви ще са отзвуците когато 10 години подред нямат прогрес и седят на тези 2 секунди.Иначе за другите.. никой няма да се откаже от Мерцедес защото някаква тесла ускорява по-добре.