Шефът на компанията Ерих Шмит каза в интервю за немския икономически всекидневник „Handelsblatt“, че „за нуждите на интересни пазари, като тези в Южна Америка, от ръководството на компанията мислим за локализиране на нашата продукция там“.
Seat са длъжни да работят за разрастването на компанията в световен мащаб, ако искат да реализират амбициозните планове, поставени пред тях от президента на VW Мартин Винтеркорн.
В допълнение Шмит заяви, че „ транспортирането на колите по море не е разумно решение“, защото това би ускъпило неимоверно продукцията, която ще попадне незабавно под ударите на американската конкуренция и ниския курс на долара. „Ние трябва да произвеждаме на място“, каза още шефът на Seat.
Според най-новите планове на VW, испанското дъщерно дружество, което дълги години не можеше да се похвали с добри финансови резултати, би трябвало през 2018 г. да продаде повече от 800 000 автомобила. Бройката на пласираните през 2007 г. автомобили с марка Seat е само 445 000.