Екпертите от изданието AutoPro направиха класация на най-недооценените автомобили, предлагани на пазара в САЩ. Рейтингът е съставен въз основа на данните от продажбите на модели през втората и третата година от продажбите им.
BMW i3
Един от първите електромобили, излезли на пазара е и на първо място в тази класация. Големият проблем на хечбека се оказва малкият пробег с едно зареждане – едва 130 км. Той излиза през 2015 г., а година по-късно продажбите му са много под очакваното. В компанията са убедени, че новото i3 ще промени тази тенденция, тъй като пробегът му вече е 300 км.
Mazda CX-9
На втора позиция се нарежда Mazda CX-9, който се появи още през 2006 г. Това е най-просторният 7-местен всъдеход на японците, като не се посочва конкретна причина поради която продажбите му се сриват значително.
MINI Paceman
До неотдавна марката MINI беше ориентирана към автомобили с оригинален дизайн, но явно именно това се оказа и фатално за представянето на този модел с 4 места. Сега в компанията залагат на лукс, продуктивни двигател и практичност, но Paceman вече е извън погледа на клиентите.
Chrysler 200
Четвъртата позиция е за Chrysler 200, който първоначално беше доста популярен. Много от клиентите обаче се оплакаха от тесния салон, както и от управлението. Стигна се дотам, че дори шефът на концерна FCA Серджио Маркионе обяви модела за „провал”, след което той отиде в историята.
BMW 6-Series
Списъкът приключва с BMW 6 Series, който незаслужено е подминаван от шофьорите. Проблемът при него се оказва голямата моделна гама на баварците, в която 6-Series остава някак си встрани. Най-куриозното е, че докато клиентите „пропускат” този автомобил, мнозина експерти определят версията M6 Gran Coupe като един от най-добрите седани в света.
Снимки: Производителите