fallback

Стратегът на BMW: И след 50 години ще има бензин и дизел

Компютърът за автономно управление още е с размерите на хладилник, признава Клаус Фрьолих пред "КОЛЕЛА"

В автомобилния свят предстои най-голямата революция, откакто двигателят замени коня. Но как точно ще протече тази революция? Хипотезите и спекулациите са безброй. Затова Bulgaria ON AIR предпочете да зададе тези въпроси на един от хората, които всъщност я организират. Клаус Фрьолих, директор на BMW Group по развойната дейност, е на практика човекът, който чертае стратегията за бъдещето на баварците през последните 14 години. Естествено, първият въпрос е ще караме ли всички електрически коли след десет години.

fallback
  • #10
    Факт! ( преди 6 години )
    Е да немският пазар състоящ се от немски пенсионери свикнали да обгазяват хора в камери кюрдо=турци и гатсрабайтери от бг селата дето искат да им "кади" пасатора отзаде е трудно да го убедиш!Виж в америка и преди нямаше дизели само трактоири и тирове бяха на тази ***.Немците се опитаха да ги наложат и отнесоха наказателното производство.То не е случайно ония знаят че дизела е канцерогенен!
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много точно описана ситуацията в световен мащаб,за отделните видове автомобили и пазари.Доста истини казва човека,и то в прав текст. Времето ще покаже на къде отива индустрията, според мен крайни мнения от типа "това ще се кара в бъдеще или това няма да се кара"е доста спекулативна .И аз искам електроавтомобил,но България по-скоро спада в графата в която,двг с вътрешно горене ще са си масови и достъпни още дълго време а електическите и хибридните ще са повече изключение и рядкост.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам какво сте се разпенявили. Човека не защитава дизела, просто казва, че някои пазари няма как да ги убедиш да минат на ток. БМВ са супер напред с електромобилите и до 2021 абсолютно всеки модел ще се прави и с електрическо или PHEV задвижване. При това цената на тва задвижване е съвсем съизмерима с тази на аналогичен дизел. Какъвто не е случаят с Рено, Нисан, Хюндай и останалите, които също правят електрички
  • #7
    Факт! ( преди 6 години )
    И кои са тия вредни отпадни прадукти бе другарю я кажи да чуем!
  • #6
    Факт! ( преди 6 години )
    Сиреч още рак на белите дробове щото той азотният диоксид излизащ от ауспусите си е канцерогенен.*** иначе цигарите забраняват и ги правят по 10лв кутията въх ква загриженост.***.ти!
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    То и сега има мобифони но колко човека ги ползват?
  • #4
    Хи хи хии ( преди 6 години )
    Тоя разчита на това, че след 50 години него няма да го има и няма как да чуе след себе си: Е.ати тъпия швабски лъжец! НОО дотогава ще е захлебил бонусите от продажба на вторични суровини, понеже тея поточни линии са заредени да бълват смрад и да правят кинти! Кои сте вие, мишоци, да казвате, че тр да спрат и смога от градовете тр да се маха?!
  • #3
    BackToTheFuture ( преди 6 години )
    наистина звучи разумно, като имаме предвид, че BMW са от най-напредналите в тия области. Дори и те казват, че сега дискусията не е рационална. От едната мания с дизел, та в другата мания, с електромобилите. Колкото по-голям им е пробегът, Младене, толкова по-големи са батериите и повече ресурси и вредни отпадни продукти отиват за направата им. Разумното е електричка със 100-150 км за града, и да си я зареждаш нощем, и някаква друга кола, може би под наем или споделена, за редките дълги пътувания
  • #2
    младен ( преди 6 години )
    "Трябва ни изчислителна мощ, която сега е с размерите на хладилник. Два метра висока."Ами за някой неща, като това, е напълно прав. Иначе за тока и електричките....само да направят ~700км. реален преход със не повече от 20мин. зареждане на нормална цена като на обикновен автомобил....сами се сещате какво ще стане.
  • #1
    Loco ( преди 6 години )
    Най-после някой да говори реалистично за електрификацията и автопилотите, извън празните дрънкания на рекламните отдели!
fallback
Последни