IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

ADAC избра най-екологично чистите коли в света

Победител в класацията на германските експерти за 2017 г. е Hyundai Ioniq Electric

ADAC избра най-екологично чистите коли в света

Експертите от една от на-големите организации на автомобилистите в Европа – германската ADAC, определиха най-екологично чистите автомобили в света за 2017 г. На първо място е класиран Hyundai Ioniq Electric.

ADAC избра най-екологично чистите коли в света

Специалистите използват своя методика за определените на вредните емисии при класическите двигатели с вътрешно горене и хибридите, а за моделите на ток се взимат показателите на емисии, изхвърлени от станциите за зареждане.

При тестовете на ADAC колите с двигатели с вътрешно горене и хибридите първо се изследват на стенд, а след това в реални условия. При електромобилите експертите изполват специална форма след измерване на използваната енергия.

ADAC избра най-екологично чистите коли в света

Всеки модел получава точки и звезди, като най-добре се справя Hyundai Ioniq Electric със 105 бала от 110 възможни. На 100 км път корейският електромобил изразходва 14,7 кВт/ч електроенергия, което превърнато във вредни емисии е 85 г/км CO₂.

Най-екологичните модели според ADAC:


Hyundai Ioniq Electric – 105 т.

Volkswagen e-Golf – 100

Toyota Prius Plug-In Hybrid – 97

Opel Ampera-e – 95

Renault Zoe (с батерия 41 кВт∙ч) – 94

Audi A4 Avant g-tron – 88

Tesla Model X 100D – 87

Suzuki Ignis 1.2 SHVS – 84

Toyota Yaris 1.5 – 84

Toyota C-HR Hybrid – 82

Снимки: Hyundai

Тагове: adac hyundai ionic
0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, вагончо, нещо ти убягва интерпретацията на резултатите.. А тя е: Приуса е най-екологичния плъгин хибрид, докато е-Голфа, въпреки японските батерии от Панасоник, пада като електромобил от Хюндай. Приуса можеш да го караш 24 часа с 5 минутни зареждания на бензиностанция. е-Голфа го караш 160 км и почиваш 1 час докато заредиш батериите на 80% на танция за бързо зареждане. Кой е по-удачния автомобил е повече от очевидно.
  • #12
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    тия АДАК ли бяха шмeкерите дето бяха сложили една 0 след резултата на гоуфу, умножавайки го по 10????? ЗА КВО ИЗОБЩО СЪЩЕСТВУВАТ ТАКИВА ДОЛНИ ИЗМEКЯРИ ЧЕ И "НОВИНИ" ДА ЧЕТЕМ ЗА ТЯХ?!?!?!?!
  • #11
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тоя *** с минусите и комплексите пак е дошъл. А сега ми кажете, защо все под статии, в които са намесени VW се случва? Ами защото комплексираната вагонетка се опитва да скрива коментарите с истината и сигурно така си мисли, че ще му върви повече гоуфУ. То не се писа Germany, Das ***... още какво беше . Смешно човече. А за статията - немци и класация? Никъв шанс за връзка с реалността.
  • #10
    6 rate up comment 8 rate down comment
    ДрБр ( преди 1 година )
    Мощна ВАГонетна атака, в същност победителя Хюндай никой не го обсъжда. Да живеят вагонетките!
  • #9
    6 rate up comment 28 rate down comment
    :) ( преди 1 година )
    То си е написано, по техни критерии. Най-важния критерии е бил колко е платил на ръка съответния производител.
  • #8
    10 rate up comment 28 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    "Audi A4 Avant g-tron " - абе това какво е??? Има ли го въобще произведено? АДАК да не правят сравения между концепти/картинки/ще на WV груп и реални коли?
  • #7
    11 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тука има нещо не може Модел Х 100D да го има а Модел S 75D който харчи няколко КВТ по-малко на 100 за го няма
  • #6
    14 rate up comment 35 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е-гоуфа са го бутнали отпред, а екологичните модели на Нисан и Мицубиши ги няма при условие, че във всички класации заемат челните места. Само, че класациите, които не са платени от определени производители. Даже направо се чуя как гоуфа не са го сложили на първо място. Явно са си взели бележка от последното хващате в платено манипулиране и суга го правят не толкова нагло.
  • #5
    13 rate up comment 35 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    От АДАК са пропуснали да уточнят, че са тествали всъщност Гоуфо с дизеловия двигател при обявените резултати! Син Дизел, Дас Дизел! :))
  • #4
    23 rate up comment 39 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Гоуфаджията пак лапна въдицата на платената статия. Тоя гоуф във всички тестове го оплюха, че не предлага и 60% от обещания пробег при нормална употреба. Докато нисана, който го няма реално с новото си поколение е най-добрия ел. автомобил от към пробег,цена, батерия. Адак и класация ... пффф моля ви се!