IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Фиат Чинкуе/Сейченто/Fiat Cinque-/Seicento

+ икономични, жизнени мотори, приятен за класа комфорт, добри седалки- немарлива изработка, ниско ниво на оборудване за сигурност, малък багажник

Фиат Чинкуе/Сейченто/Fiat Cinque-/Seicento
 История на модела
2/93 Представяне на модела с 0.9 литров бензинов мотор с 40 к.с.10/95 Подобряване на модела, еърбег за шофьора серийно3/98 Смяна на модела с технически идентичния Сейченто, 2 еърбега серия, 0.9 литров мотор с 40 к.с.и 1.1 литров бензинов с 55 к.с.10/00 Фейслифт, обогатено серийно обзавеждане9/03 Смяна на модела
Фиат от дълго време е на червено, но на пазара втора ръка Сейченто и Пунто имат добри позиции.Малкият Фиат по традиция се произвежда в завода на компанията в Полша.Когато бюджетът е нисък, изборът често води до малък Фиат. Икономични мотори и ниски фиксирани разходи помагат да скрепите финансовата рамка. При това Чинкуеченто и по-късно представения му на пазара наследник Сейченто предлагат достатъчно пространство, което в някои случаи може да приеме и четирима пътници. Комфортът съвсем не е лош, четирицилиндровите мотори работят шумно, но не досадно и неприятно. Така се реализират задоволителни постижения, само да не ви се изпречва нещо на пътя, защото спирачките са по-скоро слаби, а в случаи на внезапно спиране каросерията е доста нестабилна. За мнозина дизайнът на по-стария модел Чинкуеченто е по-добър, но по-новото Сейченто има по-добро оборудване за сигурност. Мотори и скоростни кутии дават чести проблеми.
 
Най-често срещани повреди:
 
Мотор: дефектни цилиндрови глави и разливи на масло в 0.9 литровия мотор, дефектни горивни помпи (00/01 г.г.)
Охладителна система: Прегрявания, причинени от дефектни водни помпи и термошалтери (особено 01 г.), неуплътнени радиатори
Бързо износване на съединителя, дори при версията Citymatic (особено 98-99 г.г.)
Скоростите тракат при превключване, често дават дефекти 
0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    vasil ( преди 16 години )
    Че ти колко време искаш да изкара тоя съединител? 80000км е предостатъчно за кола, която се кара, предполагам, предимно градско.
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    bravo ( преди 16 години )
    Тази кола най вероятно е направена от капачки за буркани:)))
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    dimitur ( преди 16 години )
    Карам вече седем години фиат сейченто sporting 1.1(купен от аутоиталия 11.2000г) и искам да споделя че това е може би най-сполучливият и ЗДРАВ модел на фиат от доста време! Единствената забележка,за която се сещам е че смених оригиналния съединител на 80 000км .Никакви други по-съществени проблеми не съм забелязал.Отлично съотношение цена-качество
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    dimitur ( преди 16 години )
    Карам вече седем години фиат сейченто sporting 1.1(купен от аутоиталия 11.2000г) и искам да споделя че това е може би най-сполучливият и ЗДРАВ модел на фиат от доста време! Единствената забележка,за която се сещам е че смених оригиналния съединител на 80 000км .Никакви други по-съществени проблеми не съм забелязал.Отлично съотношение цена-качество