IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi продаде първия си автомобил чрез интернет

Сделката по закупуването на кросоувъра ASX отне 20 минути

Mitsubishi продаде първия си автомобил чрез интернет

Все повече автомобилни производители преместват своите търговски центрове във виртуалното пространство. Много от тях са на мнение, че до няколко години познатите ни салони ще изчезнат изобщо. Първа успешна онлайн-продажба записа и компанията Mitsubishi, като за нея клиентът използва смартфона си.

Mitsubishi продаде първия си автомобил чрез интернет

Сделката бе осъществена във Великобритания, където 43-годишният Антъни Дън стана собственик на ново Mitsubishi ASX. От прес-службата на японския производител твърдят, че кросоувърът е бил поръчан буквално по време на обедната почивка на клиента, който дори не е посетил дилърнски център.

Оформянето на цялата сделка е отнело точно 20 минути. А след 3 седмици колата е доставена в автосалона, откъдето Дън я е взел лично, въпреки че е можело тя да бъде доставена там, където пожелае той самият. Това е първият чисто нов автомобил на англичанина, който досега е купувал само употребявани коли.

Специално за продажбата на коли онлайн, компанията Mitsubishi е пуснала сервиза Mitsubishi Buy Online, който работи като допълнение към дилърската мрежа. В него клиентът получава достъп до виртуален шоу-рум, къздто може да се запознае с всички модели на марката.

При онлайн-покупката клиентът може да използва програма „трейд-ин” (замяна на стар автомобил), както и други финансови услуги – като лизинг или кредит. Възможно е и купуването на аксесуари, както и записването на тест-драйв за избрания модел, още преди сделката по купуването му да бъде завършена.

Снимка: Mitsubishi
 

Тагове: mitsibishi asx
0 от 500
  • #1
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пълни глупости.Много им изнася на някои да няма тест драйв, шоурум и пазарене. Особено на посредствените компании.