fallback

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

В класацията преобладават модели на два производителя

Популярното американско издание ISeeCars направи класация на автомобилите, чиито собственици ги купуват като нови и ги карат поне 10 години, преди да се разделят с тях. Проучването е обхванало 2,5 млн. коли от общо 25 моделни години (последната е 2006). В крайна сметка е съставен Топ 10 на моделите, задържали се при един собственик поне десетилетие.В класацията на изданието влизат само автомобили на японски производители, като преобладават две марки – Honda и Toyota. Вижте 10-те модела, с които раздялата явно е доста трудна.10. Honda OdysseyТози миниван е много попуярен в Щатите, като се е превърнал в неизменен спътник на големите семейства. Проучването показва, че когато децата пораснат,  отделят от родителите си и създадат свои семейства, те също се насочват към този модел. Статитсиката сочи, че 24% от купувачите на автомобила го карат поне 10 години.9. Lexus RX hybridПрез 2006 г. хибридите не са толкова популярни в Америка, колкото сега. Тогава на пазар излиза първият Lexus RX 400h. Неговите продажби продължават да растат с всяка изминала година, като 24,1% от собствениците на модела все още го използват.8. Subaru ForesterНякой може да се изненада, че в този списък има само един модел на Subaru. Според експертите на iSeeCars, 24,2% от тези, които са и купили колата като нова, все още я карат. В общата класация на изданието Subaru обаче заема трета позиция сред марките. 7. Toyota RAV4Американските пикапи са начело в листата по продажби в страната, но има и други модели, които неизменно попадат там. Сред тях е Toyota RAV4, която завърши 2016 г. на 8-о място по продажби. 24,9% от собствениците на модела не се разделят с него поне 10 години.6. Honda CR-VОще един отличник на пазара в Щатите – миналата година Honda CR-V завърши на 7-о място по продажби в общото класиране. Компактният SUV е не само успешен, но и здрав. Поне на това мнение са 25,2% от притежателите му, които не го сменят повече от десетилетие.5. Honda PilotСобствениците на японските SUV-модели явно са доволни от качествата им и Honda Pilot е доказателство за това. Този автомобил се задържа с един собственик поне 10 години при 27,2% от случаите, в които е купен като нов.4. Toyota SiennaЗапочнахме с японски миниван от Honda и сега идва ред на още един такъв автомобил, който е още по-успешен. При Sienna резултатът е 28,7% притежание от един и същ собственик. За него също важи правилото, че децата следват примера на родителите си и го купуват за себе си и за семействата си, след като пораснат.3. Toyota HighlanderНа пазар има много SUV-модели, но нито един от тях не може да се сравни с Toyota Highlander по преданост от страна на собствениците му. Автомобилът постига резултат от 29%, които не искат да сменят тази кола поне десетилетие.2. Toyota PriusХибридите бяха приети доста скептично в самото си начало най-вече заради потенциала на батериите си. Този модел обаче промени тези нагласи, като впечатлява собствениците си със своята надеждност. Цели 32% ползват колата поне 10 години, преди да се разделят с нея. А след продажбата повечето от тях отново се насочват към този модел.1.Toyota Highlander HybridОт всички превозни средства, които екипът на iSeeCars е проучил, именно Toyota Highlander Hybrid е моделът с най-верните собственици – 32,1%. Тук трябва да се уточни, че средният резултат за Щатите е 16,1%, тоест това са хората, които притежават един автомобил 10 и повече години.Снимки: Производителите

Тагове: iseecars
fallback
  • #19
    Roadrunner ( преди 6 години )
    Карат си хората, правят си по 100-150 000 мили, дреме им на г*за, че не било премиум. С парите, които са спестили, изучат детето, купят си една голяма къща, радват се на живота. Само тук може да видиш Q7 пред панелката в Младост и си мисли, че той бил премиум. Жалка картинка, и ходи и я лъска всяка седмица , сякаш е члек на семейството.
  • #18
    Факт! ( преди 6 години )
    А бе пич всяка кола на Света издържа и 50 години ако цял ден лежиш под нея.Руските а и съвецките коли бяха пълна трагедия омазан с масло цял ден с нея се занимаваше човек.В днешно време когато всеки бърза за работа няма време да се разправя с тези корубини.Даже не знам за какво изобщо се коментира че и сравнява москвич с които и да е западен автомобил човек трябва да е психично болен че да го прави!
  • #17
    thebrainless ( преди 6 години )
    Не знам за другите от споменатите, защото нямам опит, но определено за Субару не може да се каже че е скучен автомобил. Нито Импреца, нито Легаси, нито Аутбек, нито Форесър.
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имаше и Волво С40 2007 г.Продаде го за отрицателно време,защото като се счупи ремонта му струваше колкото 20 Москвича.Нищо не хваля или плюя,просто казвам,че един Москвич издържа 38 години каране основно по гадни пътища с гадно гориво и още по-гадно масло,а една съвременна кола я изкара 10 години я не и то с хиляди ремонти.
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    До оня с голф 4.*** и му кажи на комшията,че Москвето не става.Най-малко ще отнесеш някоя псувня,а може и бой да ядеш.Човека си го кара по село да си върши работа и колата си върви.Не е чувал за основни ремонти,не е чувал за ремонт на скоростна кутия,за ходова част,за мигащи лампи и за всякакви други скъпо струващи интервенции с Москвича.Както казах има и Мицубиши.Като се преебе нещо му се реве,псува японската сила на поразия и скача в Москвича да си върши работата докато Галанта е в сервиза.
  • #14
    Манфред Шлифер ( преди 6 години )
    Само едно нещо не мога да разбера - онези хора не са ли чували за най-добрите коли, германските?
  • #13
    Кермит ( преди 6 години )
    Все тая. Друго си е европейски премиум. Вярно, от време на време се ремонтира, но усещането е друго. Пък и тука е Европа, няма тежки терени и дори като те остави колата има пътна помощ ефтина. Но после пак си караш премиум. Японците и корейците са прагматици, нямат усещането на нежния европеец.
  • #12
    Факт! ( преди 6 години )
    До тоя с москвича а бе мислите ли като ги пишете тия дивотии.Нова кола се купува и от гледна точка на сигурността ако те ударят с тоя москвич а и дори с един голф 4 главата няма да могат да ти намерят в тия корубини.Няма климатик в тоя москвич лятото как се кара в тоя ковчег сещаш ли се.Максималната му скорост е колкото на колоездач от Тур дио Франс.Отделно имах един съсед с москвич цял ден лежеше под него и накрая си купи едно Рено 19 и го даде на вторични смятай!
  • #11
    До пича с москвича ( преди 6 години )
    Всяка събота и неделя пред блока се ремонтираха най вече москвичи. То ня бяха двигатели, скоростни кутии и какво ли не. Беше гот всички комшии дават акъл и накрая се почваше с бирите. Абе идилия... само че сега е друго. Всеки бърза, работа, работа, разходи, сметки...Хората нямат време да се правят на механици. И затова си копуват скучни хонди, тойоти, субарута и с тях ходят на планина, море, други държави..абе просто скучно си ги карат и след 7-8 години ги продават и си вземат нови.
  • #10
    Стана ли ти по леко ( преди 6 години )
    И един мармот завива шоколад:):)
fallback
Последни