fallback

10 коли, които собствениците им карат поне 10 години

В класацията преобладават модели на два производителя

Популярното американско издание ISeeCars направи класация на автомобилите, чиито собственици ги купуват като нови и ги карат поне 10 години, преди да се разделят с тях. Проучването е обхванало 2,5 млн. коли от общо 25 моделни години (последната е 2006). В крайна сметка е съставен Топ 10 на моделите, задържали се при един собственик поне десетилетие.В класацията на изданието влизат само автомобили на японски производители, като преобладават две марки – Honda и Toyota. Вижте 10-те модела, с които раздялата явно е доста трудна.10. Honda OdysseyТози миниван е много попуярен в Щатите, като се е превърнал в неизменен спътник на големите семейства. Проучването показва, че когато децата пораснат,  отделят от родителите си и създадат свои семейства, те също се насочват към този модел. Статитсиката сочи, че 24% от купувачите на автомобила го карат поне 10 години.9. Lexus RX hybridПрез 2006 г. хибридите не са толкова популярни в Америка, колкото сега. Тогава на пазар излиза първият Lexus RX 400h. Неговите продажби продължават да растат с всяка изминала година, като 24,1% от собствениците на модела все още го използват.8. Subaru ForesterНякой може да се изненада, че в този списък има само един модел на Subaru. Според експертите на iSeeCars, 24,2% от тези, които са и купили колата като нова, все още я карат. В общата класация на изданието Subaru обаче заема трета позиция сред марките. 7. Toyota RAV4Американските пикапи са начело в листата по продажби в страната, но има и други модели, които неизменно попадат там. Сред тях е Toyota RAV4, която завърши 2016 г. на 8-о място по продажби. 24,9% от собствениците на модела не се разделят с него поне 10 години.6. Honda CR-VОще един отличник на пазара в Щатите – миналата година Honda CR-V завърши на 7-о място по продажби в общото класиране. Компактният SUV е не само успешен, но и здрав. Поне на това мнение са 25,2% от притежателите му, които не го сменят повече от десетилетие.5. Honda PilotСобствениците на японските SUV-модели явно са доволни от качествата им и Honda Pilot е доказателство за това. Този автомобил се задържа с един собственик поне 10 години при 27,2% от случаите, в които е купен като нов.4. Toyota SiennaЗапочнахме с японски миниван от Honda и сега идва ред на още един такъв автомобил, който е още по-успешен. При Sienna резултатът е 28,7% притежание от един и същ собственик. За него също важи правилото, че децата следват примера на родителите си и го купуват за себе си и за семействата си, след като пораснат.3. Toyota HighlanderНа пазар има много SUV-модели, но нито един от тях не може да се сравни с Toyota Highlander по преданост от страна на собствениците му. Автомобилът постига резултат от 29%, които не искат да сменят тази кола поне десетилетие.2. Toyota PriusХибридите бяха приети доста скептично в самото си начало най-вече заради потенциала на батериите си. Този модел обаче промени тези нагласи, като впечатлява собствениците си със своята надеждност. Цели 32% ползват колата поне 10 години, преди да се разделят с нея. А след продажбата повечето от тях отново се насочват към този модел.1.Toyota Highlander HybridОт всички превозни средства, които екипът на iSeeCars е проучил, именно Toyota Highlander Hybrid е моделът с най-верните собственици – 32,1%. Тук трябва да се уточни, че средният резултат за Щатите е 16,1%, тоест това са хората, които притежават един автомобил 10 и повече години.Снимки: Производителите

Тагове: iseecars
fallback
  • #29
    Анонимен ( преди 6 години )
    10-те най-досадни коли на света
  • #28
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като разбра,че идват за Москвича ги разкара точно за една минута.Бях там и го чух с ушите си да казва-докато аз съм жив таз кола няма да излезе от къщи,ако искате вземете Мицубиша (така му казва на японеца).Това мога да кажа.
  • #27
    Анонимен ( преди 6 години )
    И ти май не четеш какво съм написал.Човека си поддържа изключително добре всички коли.Не дава прах да падне върху тях.Просто характера му е такъв.Много рядко съм срещал такива хора,които се грижат за колите си като за живи същества.Зимата ги кара много рядко,прибрани са в топли гаражи и се поддържат без компромиси.Само космича яде бой на поразия за всички останали.Обаче човека не го дава.Идваха едни пичове да го купуват,а той разбрал по телефона,че идват за Мицубишито.
  • #26
    Roadrunner ( преди 6 години )
    Тъй като и за мен скърцането и тропането е мега важно, каква е марката колега, която караш
  • #25
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това само говори, че твоя комшия не е за тези коли(Волво и Митсубиши) На 100к са за скорости или двигатели, ама друг път. Понеже руските изкарваха, невероятно много. В книжката за експлоатация на колко бе първия основен ремонт? На 80к или 100?Аре бегай с тези глупости. Имам купен чисто нов автомобил в момента на 152к без нищо правено по основни агрегати. Без скърцане и тропане по интериора. Ти си карай старите бараки и си мисли какъв си щастливец! Едно масло за 200 кинта, по добре ГТ
  • #24
    Анонимен ( преди 6 години )
    Естествено няма нито технологиите,нито удобствата на съвременна кола,но там където се кара не му и трябва.Проста,надеждна и евтина за ремонт машина,какво повече да ти обяснявам.А ония дето все са лежали под москвичите явно са ги виждали само в ретро музея.Какво ми хвалите съвременните бараки?Виждам ги всеки ден по подемниците в сервизите,на 100000 са за смяна на скорости,на двигатели и на какво ли още не.
  • #23
    Анонимен ( преди 6 години )
    До факта.Ти четеш ли какво съм ти написал?Човека има и японска имаше и шведска кола.В сравнение с космича тия двете са като клечки за зъби.Само маслото и филтрите на двете му коли струват колкото 5 москвича и пак се чупят повече от руския дрънгел.Ако ги караше там където където кара москвето тия двете,волво и мицубиши,щяха да са на скраб вече 5 пъти.Казвам ти,че тая кола е карана 38 години по нашите ужасни пътища,с нашите гадни горива и повече от М10Д не е виждала,а продължава да върви на змей.
  • #22
    Факт! ( преди 6 години )
    Е кво да го сравняваме бе мозък ква логика та ти дори не знаеш елементарният факт че самото жигули е ФИАТ!*** ти верно си за клиника.Тука говорим за японски коли в Сащ едни от най-добрите ти плещиш за някакъв Москвич под който се лежи цял ден за да го караш 2 часа!Отивай на преглед при специалист и това ти го казвам сериозно!
  • #21
    1 ( преди 6 години )
    Всички, които продължавате да сравнявате старите руски и съветски коли, както и да пласират факта, че се е чакало 10 години за кола на времето да банда ограничени ***. Москвича дава множество дефекти и има много недостатъци в сревнение със СЪВРЕМЕНЕН западен автомобил, но защо не го сравните със западен автомобил, който е излязъл същата година като москвича или жигулито.
  • #20
    2 ( преди 6 години )
    Вие ги сравнявате с 20 години по новите Голф 3 и Рено 19, които първата западна кола на много собственици на руски автмобили. И защо си мислите, че на запад през 70=те и 80-те също не се е чакало 10 години за кола ???? Сравнявате ми 70_те години в България с 2017 в Западна европа ?? Наистина много сте назад с логиката.
fallback
Последни