IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кривогледата триколка на Morgan влиза в производство

Моделът се казва EV3 и може да измине близо 200 км с едно зареждане

Кривогледата триколка на Morgan влиза в производство

Британският производител Morgan обяви партньорството си с американците от Frazer-Nash Energy Systems, което на практика означава, че концептуалната им електрическа триколка Morgan EV3 най-сетне ще влезе в серийно производство.

Кривогледата триколка на Morgan влиза в производство

От Morgan обявиха, че прозиводството на новата триколка ще стартира през 2018 г., а същата ще комбинира последните нововъведения при електрическите автомобили с традиционното качество на ръчната изработка, с която свързваме всеки Morgan.

ЕV3 ще бъде първият електрически модел на Morgan, както и първият Morgan с външни панели от композитен материал.

Кривогледата триколка на Morgan влиза в производство

За пръв път чухме за Morgan EV3 през 2016 г., когато електрическата триколка бе представена за пръв път. Финализирането на сделката с Frazer-Nash е последното парче от пъзела, с което на практика се дава зелена светлина на серийното производство. Моделът е базиран на изцяло тръбно пространствено шаси, в което са вградени литиево-йонни батерии с 21 кВч капацитет. Последните захранват електромотор с мощност 34.8 кВ (47 к.с.), който има водно охлаждане и задвижва единичното задно колело.

Кривогледата триколка на Morgan влиза в производство

От Morgan казват, че ЕV3 ще има максимален пробег от 193 км с едно зареждане и ще има конкурентни на бензинова триколка динамични характеристики. Едно от основните преимущества на модела обаче остава липсата на изпускателен колектор, който да изгори крака на шофьора при влизане/излизане от кокпита.

Кривогледата триколка на Morgan влиза в производство

Шефът на Morgan - Стийв Морис, коментира: “Развълнувани сме да обявим техническото си сътрудничество с Frazer-Nash Energy Stystems, навлизайки във финалната фаза от производството на ЕV3. Работихме заедно по оптимизирането на архитектурата на EV3 във всички насоки, за да разработим автомобил, който може да предложи достатъчно голям пробег с едно зареждане и в същото време да има солидно представяне. Искахме всичко това да е комбинирано с първично усещане зад волана, което всеки клиент на ръчно сглобен Morgan очаква.”

Снимки: Morgan
 

Тагове: morgan ev3
0 от 500