Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Ford: Електромобилите не стават за безпилотни коли

Първият автономен модел на марката ще бъде хибрид

Ford: Електромобилите не стават за безпилотни коли

Американският производител Ford ще предложи първия си изцяло безпилотен автомобил през 2021 г. Според вицепрезидента на компанията Джим Фарли, моделът ще бъде изграден от нулата, съобщава Automotive News.

Ford обяви: Електромобилите не стават за безпилотни коли

Фарли и останалите шефове във Ford са на мнение, че електрическите системи все още са нееефиктивни, тъй като не могат да осигурят достатъчен пробег на автономните автомобили. Затова в компанията са се ориентирали към използването на хибридни технологии.

Безпилотните коли на Ford ще се използват за доставка на пратки и други товари. Според създадения от компанията сценарий, те ще могат да работят по 20 часа на денонощие. Ако се използва електромобил, за този период той ще трябва да се зарежда няколко пъти и това го прави неефективен.

Ford обяви: Електромобилите не стават за безпилотни коли

Автономният автомобил на марката ще разполага със системи от четвърто ниво, което означава, че той ще може да се придвижва без намесата на човека. В момента прототипи на новите системи се тестват в Мичиган. Във Ford са категорични, че безпилотните автомобили могат да станат част от бизнес, който да носи големи печалби.

Снимки: Ford

Тагове: ford
0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Те Форд че нямат електрическа техника, нямат. Лошото е, че и другите нямат, не само Форд. Германците вече плачат, че никой не им купува електриките въпреки големите помощи от правителството. То не е само да купиш кола на ток, а трябва да имаш и място, дето да я зареждаш. Нито в Германия, нито в България някой има такова място. Дори и да има в Германия, то там разстоянията големи. Тук малки, ама няма как да пуснем щепсела от балкона! И не сме само ние в България.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    ...Че то и сега чакам по бензиностанции в пикови часове и дни, какво остава да чакам за електричество? Я се замисли ти, кога ще заредиш, ако си тръгнал да прекосиш БГ на ширина, да не говорим за дължина. Свърши ти тока и чакаш като на автомивка през слънчев ден.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Ами например това може да е кола, използвана за такси или Car Sharing. Дори такива автомобили има вече в София и са електрически. Въпросът е, дали наистина са ефективни,щото като платя 58 лева на денонощие се предполага,че ще тръгна нанякъде за 24 часа и повече и искам да зареждам не няколко часа до горе, а да кажем 10 минути. За да заредя 10 минути,ще ми трябва случайна станция с голям капацитет и на всичко отгоре свободна. При 2 милиона електромнобила в България си представям, кога ще зареждам
  • #1
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Пробегът ( преди 1 година )
    Безпилотните коли на Ford ще се използват за доставка на пратки и други товари. Според създадения от компанията сценарий, те ще могат да работят по 20 часа на денонощие. Ако се използва електромобил, за този период той ще трябва да се зарежда няколко пъти и това го прави неефективен. Пълни глупости! Колко пратки и товари могат да съберат в един лек автомобил, за да се наложи 20 часа да ги разнасят непрекъснато? За тези 20 часа, този автомобил ще се прибере поне няколко пъти да бъде натоварен. Достатъчни са 15 мин. за зареждане по време на товаренето, за да измине още 400 километра по днешните технологии. Който умее да чете между редовете, ще разбере че В статията отвор си признават че не разполагат със съвременни технологии нито за пробег нито за време за зареждане.