IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Историята на VW Golf Country: първото истинско 4х4 от Волфсбург

Това е един не само от най-интересните технологично, но също и от най-редките голфове

Няма спор, че GTI е най-популярната и желана версия на непреходния Volkswagen Golf, но дали тя е най-интересната през годините? Най-вероятно не, особено ако говорим за общия брой произведени бройки. Запознайте се с изключително редкия Golf Country Syncro, от който са сглобени само 7735 бройки.
  
  
Историята на VW Golf Country: първото истинско 4х4 от Волфсбург
  
  
Всичко започва през 1989 г., когато концептът е представен за първи път в концептуален вид по време на автосалона в Женева. По това време от Volkswagen регистрират небивал интерес, който провокира германците да го пуснат в серийно производство.

Volkswagen Golf Country е изграден на базата на второто поколение на Golf, но се различава от него по значително увеличения клиренс, раздутите калници, грубоватите стоманени брони и, разбира се, системата за задвижване на четирите колела. Това е на практика първият цивилен модел на VW с такова задвижване.
  
  
Историята на VW Golf Country: първото истинско 4х4 от Волфсбург
  
 
Технологията била доставена от Steyr-Daimler-Puch, чието характерно качество е това, че в по-голяма част от времето задвижва само предните колела, докато диференциалът не засече приплъзване на някое от двете колела, след което системата изпраща до 50% от въртящия момент към задния мост.
     

Историята на VW Golf Country: първото истинско 4х4 от Волфсбург
 
 
Двигателят е 1.8-литров с един разпределителен вал и мощност 90 к.с., а скоростната кутия, с която е комбиниран, е ръчна и има 5 предавки.

Освен всичко това, колите от серията Volkswagen Golf Country Syncro разполагат с допълнителни фарове за мъгла, резервна гума, монтирана на специална конструкция на задния капак, хидравлично усилване на волана, както и специална защита за долната част на двигателя.
 
 
Историята на VW Golf Country: първото истинско 4х4 от Волфсбург
 
 
Вътрешността на колата е изпълнена с текстилна тапицерия с уникална за Golf 2 шарка, както и двуцветно табло.
Автомобилът на снимките е един от малкото в света, намиращи се в перфектно състояние. Колата е на холандски собственик, предлага се чрез системата на Classic Youngtimers и е изминала само 111 464 км в живота си. Екстериорният цвят е Montana-Green Metallic и е допълнена от специални стикери, характерни за Country.
  
  
Историята на VW Golf Country: първото истинско 4х4 от Волфсбург
 
  
Цената е 18 500 евро, което на първо четене звучи малко много за един Golf 2, но не бива да забравяме, че това е перфектен екземпляр на един от най-редките и интересни серийни варианти на култовия хечбек от Волфсбург.
 
 
Историята на VW Golf Country: първото истинско 4х4 от Волфсбург

Снимки: Classic Youngtimer

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    levkov87 ( преди 2 години )
    Наистина голям автомобил! Мой приятел имаше, но го продаде. Нещо не му беше на късмет и все ремонти. Иначе е яката работа!
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Н.Костов ( преди 2 години )
    Голф 2-ГОЛЯМ АВТОМОБИЛ
  • #7
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Антон Николов ( преди 4 години )
    Забравили сте да споменете важна подробност, колата е с шаси отделно от купето.
  • #6
    13 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 6 години )
    Малко да поправя колегите по-долу. Имам две кънтрита. Двигателите са два вида 98 коня и 112. Няма 90к.с , оригинално слаган. Гният задните калници, ако някой не е махал калта там от години. Иначе са вечни от към ламарина и мотор.
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Подранил, не лош, стил SUV. Капризно синхро, железен мотор 90кс и окачване. Моя го взех на 196к, врътнах му около 300к и го продадох, без мотора да беше отварян...
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имях голф 2 обикновен с този двигател 1,8 90 к.с. Железен е! Сложих обикновена газова и минах над 250 000 км а колата е бях взел на 123 000 км реални от първи собственик германец. Сигурно още толкова щеше да мине но скъсах ангренажен ремък и е продадох така на познат който беше направил катастрофа и имаше двигател. Тогава продаваха много части менте турско гаражно производство. Такъв се оказа и ремъка който се скъса на около 30 000 км след смяната.
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Виждал на времето но не съм и предполагал че има толковя малко произведени бройки. Лошо впечатлуние ми е правило, че корозията много силно го мъчи и най вече под пластмасовите предпазители на калничите и праговете. Явно влиза вода, влага и кял там, задържа се и започва яко гниене, което пропълзява извън пластмасата и в един момунт без зя разбереш под нея всичко е леш и няма оправяне.
  • #2
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Хъма ( преди 6 години )
    Това беше мечтата на всеки Перничанин едно време.
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Няколко пъти съм виждал и тук в БГ.Мислех че е доработен но сега съм доста изненадан след като разбрах че е сериен автомобил