Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Стачка спря производството на Hyundai Kona

Продажбите на корейския гигант в цял свят падат

Стачка спря производството на Hyundai Kona

Производството на новия Hyundai Kona в Южна Корея спря заради стачка на работниците, а моментът е крайно неподходящ, тъй като предстои премиерата на SUV модела в САЩ.

Стачка спря производството на Hyundai Kona

Шефовете на Hyundai преговарят с профсъюзите от октомври, като засега не успяват да постигнат споразумение за промени в заплащането и получиха предупреждение, че може да се изправят пред още по-мащабна стачка. Другият проблем са опасенията на работниците, че компанията планира въвеждането на повече роботи на поточната линия и прехвърлянето на външни доставчици от част от работата, която сега се върши от служители на Hyundai.

В корейския гигант залагат много на Kona на американския пазар, тъй като анализите на Hyundai показват, че това може да е моделът, който да спре срива на продажбите на марката в Щатите. Оказа се, че решението да бъде стартирано производството на Kona не е било съгласувано с профсъюзите, като за целта е била пусната в експлоатация нова поточна линия.

Серийната версия на Kona за Щатите ще дебютира утре на салона в Лос Анжелис, а продажбите трябва да започнат в началото на следващата година. От Hyundai потвърдиха, че от началото на стачката линията не е работила два дни, което означава, че се е провалило производството на 1230 бройки Kona.

Между януари и септември продажбите на Hyundai спаднаха с 6% в сравнение със същия период за миналата година. Основните причини са липсата на SUV модели за американския пазар, както и дипломатическите спорове между Южна Корея и Пекин, което доведе до спад на продажбите на корейски коли в Китай.

Тагове: suv hyundai kona
0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мотори на Мицубиши от 90-те, стачка в корейския завод,... Аз не виждам връзка. Охлюв, върни се назад в този сайт, пишеше за заплтите на работниците. Най-добре платени бяха точно в Хюндай, 80 000 долара годишно. След тях са Порше с 47 000 долара и Ауди с 45 000 долара. Да си говорим за жълти стотинки.
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Болезнената истина е, че тяхната марка Genesis е най-качествената за 2017. И това го пишеше в този сайт.
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Малоумно е сам да си цвъкаш плюсчета. Мотори на Мицубиши нямат от 1999 г. Поне си направи труда да провериш. Елементарен си.
  • #3
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Отдавна съм го казал, че тези продължат ли с мал0умната си политика ще го закъсат яката. Потръгнаха им продажбите преди 5-6 г. години, изкараха добри модели с приятна визия, но надуха яко цените. С това надуване на цените си вкараха голям автогол. Повярваха си, че могат да са сред големите, но не става до онази година да си ползвал мотори на Мицубиши, а днес да си по-голяма работа от останалите. Не, не става така и ще го разберат явно по трудния начин корейците.
  • #2
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Напротив, много си е точен момента даже, хората са си се сетили кога е най-добре да се стачкува. Изкарват милиарди от тея талиги които се продават напоследък, а искат да плащат жълти стотинки на работници, ми да ми ядете у.я! Няма да стане явно... така както са го загазили, и ако се направят още малко на интересни, и хората да постачкуват, и ще се сбогуваме с Хуйдай.
  • #1
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    дам противно на лансираната теза че жъктурите много се развивали - реалността е болезнено различна ! дори и тъпите американци се сещат, че им пробутват доматите с колците !