Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Електрическото Renault Fluence е още живо, но в Корея

Моделът получи по-мощна батерия и съответно по-висока цена

Електрическото Renault Fluence е още живо, но в Корея

Помните ли елегантния Renault Fluence? Опитът на френската компания да присъства сред седаните в компактния клас, който в Южна Корея е Samsung SM3, а в Европа приключи участието си преди няколко години, като сега тази ниша заема седан версията на новия Megane.

Електрическият Fluence е още жив, но в Корея

През 2009 г. компанията лансира и електрическата версия на Fluence – Z.E. (Zero Emission), която „живя” на Стария континент до 2013 г., след което моделът се появи в Южна Корея, тъй като Renault е собственик на Samsung Motor.

И сега SM3 Z.E. получи модернизиране за азиатския пазар. Основната промяна е новата батерия, която идва от LG има капацитет 35,9 кВт/ч.

Интересното е, че тя не се отличава по тегло и размери от предишната батерия, която обаче имаше капацитет 22 кВт/ч – това е показателно за развитието на батериите за електромобили в последните години. С новата батерия пробегът на електромобила с едно зареждане нарасна с над 50% до 213 километра.

Според последното изследване на пробегът, който записват автомобилистите в Южна Корея, данните са окуражителни за електромобилите – средно на ден един автомобил в страната изминава 40 километра.

Електромоторът на обновения SM3 Z.E. е с мощност 95 к.с., а максималната скорост не се променя – 135 км/ч. С новата батерия цената на електромобила се покачва с 460 долара и при отчитането на държавната субсидия за тези возила цената в Южна Корея е 36 430 долара, но за базовата версия на модела.

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Да де немските класации иначе как ще си продават немските кошници!
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Фактически ... ( преди 1 година )
    спри да белиш TOR-а ами погледни истината в очите - рено е най-боклучивата марка на този свят! ФАКТ доказан с мненията на хиляди потребители и от всички класации за качество и надежност, навсякъде по света!
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ммм ( преди 1 година )
    Е аз предпочитам да плащам месечна такса,а не да си купувам батерията и когато и приключи работния цикъл си остава за теб и какво я правиш, а така след това си я вземат и си я преработват,а съответно си вземаш нова на изплащане.Същото е като плащането на тока, плащаш всеки месец, а не си купуваш електроцентралата.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Живея в Братислава, където има нефтена рафинерия. Местните са ненормални меко казано, трябва да е от замърсяването.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Аксел ( преди 1 година )
    Въпрос на някакво време е да настъпи промяна в източника на енергия, да спре замърсяването за добив, обработка ипроизводство на нефтени продукти, след което и тяхното изгаряне. Разбира се и батериите все още не са на ниво, а и тяхното производство и след експлоатационна преработка будат съменения и дискусии.
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Стига глупости Рено са страхотна марка.СДтига с тия легенди колите са много добри и нямат конглокенция!
  • #3
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 1 година )
    ако си купиш рено ще откриеш, че това е най-малкия минус.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами както става с батерията на старите рена? Ако си купя 2ра ръка, ще трябва ли да плащам месечна такса на рено заради батерията?? ТОва е основния минус на рената на ток - наема на батерията. Просто никой незнае какво се случва след това с нея.
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ми да ( преди 1 година )
    където е направено - там оцелява!