Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volkswagen представи и седан Polo

Моделът е получил цифров панел и модулна платформа

Volkswagen представи и седан Polo

Компанията Volkswagen официално представи седана Virtus, който представлява модификация седан на новото поколение на хечбека Polo. Моделът е изграден на модулната платформа MQB и е оборудван с изцяло цифлов приборен панел.

Volkswagen представи и седан Polo

Габаритите на Volkswagen Virtus са дължина от 4480 мм, широчина – 1751 мм и височина 1468. Разстоянието между двете оси е 2650 мм. По този начин той е с 90 мм по-дълъг, с 52 мм по-широк и с милиметър по-висок от предишния седан Polo.

Разстоянието между двете оси е 97 мм в полза на Virtus. Обемът на багажика на седана на Volkswagen е 521 литра, което е с 61 литра повече от четиривратото Polo от предишното поколение.

Volkswagen представи и седан Polo

Засега от компанията разкриват единствено двигателя, с който Virtus ще се предлага в Бразилия, където ще се произвежда този модел. Това е 3-цилиндров мотор с турбо и обем 1,0 литър. Мощноста му при работа на етанол е 128 к.с., а на бензин – 115 к.с. Максималният въртящ момент е 200 Нм.

Ускорението от 0 до 100 км/ч (при работа на етанол) отнема 9,9 секунди. Максималната скорост на модела е 194 км/ч.

Volkswagen представи и седан Polo

Освен цифров панел с диагонал 10,25 инча, топ-версията на VW Virtus е получила и мултимедийна система с 8-инчов сензорен екран, три USB-порта, а също така и Apple CarPlay и Android Auto. В оборудването на седана влизат функция, помагаща тръгването по наклон, електронна имитация на блокировка на диференциала и система за следене на налягането в гумите.

Volkswagen представи и седан Polo

Продажбите на Vitrus в Бразилия стартират през януари. Очаква се след това седанът Polo да се появи и на други пазари, но все още не е ясно под какво име.

Volkswagen представи и седан Polo

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: mqb vw polo virtus
0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Шкода рапид с емблема на VW и по-висока цена. 1.0 двигателя им харчи, като 1.6, но изнемогва доста често. Евтин кашон за "фенове" :D
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 1 година )
    Добре, че немците са шовинисти и още се лъжат по VW, инак кой ще им купува таралясниците?
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    GTE ( преди 1 година )
    Това сякаш няма никакво отношение към европейските пазари. Специално за източния блок, Турция и бившия ссср би бил една по-евтина алтернатива за любителите на марката, а те не са малко и сигурно би имал успех. Дори би си струвало да се направи завод, за да не се трянспортират отдалеко.