IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Brabus превърна Mercedes-Maybach в суперлимузина

Тази версия на луксозната S-Class развива 900 к.с.

Brabus превърна Mercedes-Maybach в суперлимузина

Тунинг-ателието Brabus представи своя версия на обновената лимузина Mercedes-Maybach S-Class. Автомобилът се казва Brabus 900, като е оборудван с бензинов двигател, развиващ 900 к.с.

Brabus превърна Mercedes-Maybach в суперлимузина

Луксозният седан се задвижва от 6,3-литров V12 мотор с две турбини. Въртящият момент на агрегата е 1500 Нм. За сравнение, базовата версия на двигателя, който се съчетава със 7-степенна автоматична скоростна кутия, развива 630 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. Този мотор се поставя и на кабриолета Mercedes-Maybach S 650.

Brabus превърна Mercedes-Maybach в суперлимузина

Творението на Brabus е получило нови турбини. Сменени са и всички основни компоненти на мотора, в това число и изпускателната система. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,7 секунди (с 0,4 секунди по-бързо от базовия модел). Максималната скорост на лимузината е 350 км/ч.

Brabus превърна Mercedes-Maybach в суперлимузина

Автомобилът има и някои подобрения по аеродинамиката, като е снабден със специални лети джанти. Промените в интериора включват скъпа кожа и елементи от карбон и дърво.

Brabus превърна Mercedes-Maybach в суперлимузина

Заедно с тази машина Brabus представи и още една своя разработка - седан B40-700 PowerXtra, построен на базата Mercedes-AMG S 63. Той разчита на туин-турбо V8 мотор със 700 к.с. и 950 Нм въртящ момент.

Brabus превърна Mercedes-Maybach в суперлимузина

Обновената S-Class бе показана през април тази година, като освен промени във външния вид лимузината получи и система за автономно управление, както и нови задвижващи агрегати.

Снимки: Brabus
 

0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Брутална е тази S-kласа.И без тунинг само с едни големи джанти става....чудна.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Милко Калайджиев ( преди 7 години )
    харесва това!
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    който разбира тук се спира
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Азис, ( преди 7 години )
    харесва това!
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 7 години )
    Brabus от над 10 години правят подобни ... извращения, така да го кажем. След като ги правят от толкова време, явно има и пазар за тях. През поседните години обаче, продуктите на Мерцедес, се оказват като най-ненормалните. Дали с помощта на Брабус или АМГ, все са най-екстравагантни. Г-клас 6х6, Г-клас Ландулет, разните версии на С-клас Майбах и другите, сега показаха и Е-клас "на квадрат"...В последно време станаха конглокенция на Ламборгини, от гледна точка на ненормални модели !
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Целия проект куца.Несъвместимо е, такава лимузина, да изглежда така.На кой му е нужно, такъв "спортист"?Съвсем друга трябва да е таргет групата, на подобна марка.Прилича на рапърско/попфолк недоразумение!
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Както обикновенно Брабус правят глупости.900 коня на задно !Това е пълна простотия !
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Брандо ( преди 7 години )
    На мен лично вторият вариант ми харесва повече и като дизайн и като моторизация. Вярно,само е чипосан, докато първия е преработен основно, но пък дава добри данни
  • #1
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Решетката и формата на фаровете не ми допадат. Всичко останало отвън е супер.Вътре естествено ред телевизорите и ред духалките изобщо не са естетически издържани, но нькой може да го кефи тази скука и откровенно грозна подредба.Цените не са дадени. Много ми е интересно дали цената е станала х2 след доработките или е повече.