Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volkswagen сменя стратегията си за Южна Америка

Компанията ще инвестира 653 млн. евро в завод и ще предложи нов кросоувър

Volkswagen сменя стратегията си за Южна Америка

Германският производител Volkswagen е готов с нов стратегически план за реорганизация на своя бизнес в Южна Америка. Основната промяна ще бъде даване на по-голяма самостоятелност на местното представителство на компанията, чието управление до голяма степен досега се извършваше от централата във Волфсбург.

Volkswagen сменя стратегията си за Южна Америка

Първата крачка към очакваното настъпление на континента ще бъде направена с пускането на 7-местната версия на кросоувъра Tiguan. Тя ще стъпи на пазара в Бразилия в началото на 2018 г., се казва в бизнес-плана на Volkswagen, предоставен на медиите.

През 2020 г. компанията ще предложи и напълно нов кросоувър, предназначен за Южна Америка. За целта компанията ще инвестира 653 млн. евро в завода си в Пачечо, в който ще се произвежда новия модел. Той ще бъде изграден на платформата MQB и ще се предлага на достъпна цена. Този модел ще бъде един от общо 20-те, които Volkswagen ще предложи на местния пазар в близките годин

Очаква се кросоувърът да получи името Tharu и да представлява преработена версия на Skoda Karoq. По предварителни данни, автомобилът ще се предлага с 1,4-литров TSI мотор със 150 к.с., който също се произвежда в Южна Африка. По-модерният 1,5 TSI двигател също бъде достъпен за модела.

„Volkswagen вижда огромен потенциал в южноамериканския континент, а готвените инвестиции ще създадат оптимални условия за ефективност на производството на нашия нов SUV, предназначен за този регион”, се казва в прес-съобщението на компанията.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen suv