IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-популярният Volkswagen става електромобил

В компанията подготвят изцяло нов Beetle на ток

Най-популярният Volkswagen става електромобил

Новото поколение на Volkswagen Beetle ще се предлага в електрическа модификация. Това обяви шефът на германския авточобилен производител Херберт Дийс през Autocar. Той все пак уточни, че все още не е взето решение кога ще се появи подобен модел на пазара.

Най-популярният Volkswagen става електромобил

"Ако искаме да направим Beetle електрически, то резултатът ще е много по-добър от всички съвременни модели на ток. Подобен автомобил ще бъде близко до своята богата история, като най-вероятно ще получи задвижване на задните колела", обясни Дийс.

Бъдещият "бръмбар" на ток ще бъде изграден на модулната платформа MEB, използвана за всички електрически модели на Volkswagen. Плановете на компанията предвиждат тя да бъде използвана за не по-малко от 15 нови електромобила, някои от които вече бяха показани като концептуални модели.

Сегашният Beetle представлява продължение на оригиналния модел, който се произвеждаше през периода 1938-2003 г. и е най-популярният автомобил на Volkswagen в историята.  Той бе реанимиран на два пъти - през 1998 и през 2011 г., като последната генерация все още се произвежда.

Снимка: Volkswagen
 

Тагове: vw beetle
0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е няма как от легендата да направиш подобни недоразумения и да чакаш хората да ти купуват отпадъка. Е не става така от лека и непретинциозна кола с лесно обслужване, задно разположен атмосферен двигател с мъздушно охлаждане да спретнеш грозилище тон и половина(камъни ли са сложили в праговете се чуда, за да тежи толкова) с двогатели неадекватни за купето, скъп, грозен, надценен и най-важното много ненадежден за разлика от оригинала. С трици се мъчат Maймyни да ловят завалиите...
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 1 година )
    Този фауве е всичко друго, но не и популярен. Популярен беше оригиналът на чиято база създадоха това недоразумение.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Имало хора чакащи ги? Къде бе? Те не можеха да продадат произведените, а ти за чакащи дори говориш. Толкова много са чакали, че чак заради ниско търсене ги спират. Дори сам си противоречиш в мнението. Вземи се уточни чакали ли са или е имало ниско търсене, защото това са различни работи? В статията пише, че още ги произвеждали без да се уточнява къде. Първият е уточнил къде и за кого. Сега в,рстовете ще претопльт манджата с електричество. На бас, че пак няма да имат успех с този ел. бръмбар.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В Европа се произвеждаше до 2010г, тогава бе спрян заради ниското търсене. Отвъде се продаваха и направени в Германия, струваха доста по скъпо, но имаше хора чакащи ги
  • #2
    10 rate up comment 8 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Доше,хапчетата! Бързо!
  • #1
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Този модел е пълно олицетворение на ВАГ! Откраднат от други и наложен с лъжи и измами. ОК, да кажем, че е бил легенда някога, защо продължават да го вадят от нафталина, като никой не го купува? Защо са го направили тон и половина тежък и тромав, като това е просто абсурдно за такъв тип кола? Защо автора на статията не каже къде се произвежда и за кой пазар? В Мексико и само за Мексико. В Германия отдавна са спрели вноса,защото никой не го купува.В Европа също.Сега ще пробват да е електричка.Чудо