Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Bentley представи нов състезателен Continental

Колата за GT3 ще дебютира догодина на "Монца"

Bentley представи нов състезателен Continental

Британската компания Bentley представи второто поколение на състезателното купе Continental GT3, което ще има трудната задача да повтори успехите на предшественика си. Първата версия на Continental GT3 записа 528 старта, от които спечели 45, а пилотите на тима се качиха 120 пъти на подиума.

Bentley с нов състезателен Continental GT3

Амбициите на Bentley са през 2018 година компанията да спечели титлата в шампионата Blancoain GT Series – най-авторитетният и популярен шампионат за GT3 автомобили, както и първото място в Intercontinental GT Challenge – надпреварата, която се провежда от 2 години.

Състезателното купе е изградено на базата на новото поколение Continental GT, което дебютира през август, като колата е подготвена от Bentley Motorsport и M-Sport, като компанията на Малкълм Уилсън отново ще изпълнява състезателната програма на Bentley.

Bentley с нов състезателен Continental GT3

Сега новият автомобил започва 6-месечна тестова програма за подготовка за новия сезон, който в Blancpain GT Series стартира на 21-22 април на пистата „Монца”. Серийният Continental GT се задвижва от 6,0-литров W12 двигател, но състезателната му версия получава 4,0-литров мотор V8 с две турбини и сух картер, както и нова изпускателна система и електронен блок за управление работата на двигателя, идваща от Cosworth.

Bentley с нов състезателен Continental GT3

Мощността на мотора е над 550 к.с., а агрегатът работи заедно с 6-степенна секвенциална трансмисия на Ricardo. Разположеният отпред двигател задвижва задните колела чрез карбонов кардан, като тук също има разлика със серийната версия, която е със задвижване 4х4.

Bentley с нов състезателен Continental GT3

Състезателната версия на Continental GT е драстично по-лека от серийната. Теглото й е под 1300 кг, за да се доближи до долната граница на правилата в GT3, което означава, че е с над 940 килограма по-лека от серийното купе. За тази цел са използвани редица карбонови елементи по купето, като включително и огромното задно крило също е от карбон. Естествено, премахването на богатото серийно оборудване, характерно за луксозното купе, също много е помогнало.

Снимки: Bentley

0 от 500