IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващият Huracan идва през 2022 г., ще е хибрид

Lamborghini ще продължи да развива и V12 моторите

Следващият Huracan идва през 2022 г., ще е хибрид

Наследникът на Lamborghini Huracan ще се появи през 2022 г. и ще е оборудван с „радикална задвижваща система”, която ще е снабдена с нова батерия, която ще е по-лека от присъстващите на пазара и спортният автомобил ще може да върви в изцяло електрически режим.

Следващият Huracan идва през 2022 г., ще е хибрид

Досега в Lamborghini открито демонстрираха нежеланието си да се разделят с големите по обем атмосферни бензинови мотори, но пък компанията, ръководена от Стефано Доменикали вече потвърди, че хибридната й система за задвижване ще дебютира на борда на новия SUV модел на марката – Urus. Кросоувърът ще дебютира през декември, но засега няма обявени никакви технически данни или допълнителна информация за модела.

Следващият Aventador, който трябва да се появи преди второто поколение на Huracan, ще запази атмосферния V12 двигател, така че наследникът на Huracan ще е първият спортен модел на марката с хибридно задвижване, като става въпрос за plug-in хибрид.

„Следващият Huracan ще има нужда да получи хибридно задвижване. Това е правилното решение, а не изцяло електрическите модели”, заяви Доменикали пред списание Autocar.

Но бившият шеф на отбора на Ferrari във Формула 1 все още не е готов да загърби актуалните мотори на Lamborghini.

„Все още V12 моторите имат много потенциал – обясни Доменикали. – За нас правилният подход е да предлагаме на клиентите ни V12 или V10 мотори, тъй като те харесват това, както и да сме готови да се прехвърлим на хибридно задвижване, когато дойде подходящият момент за това.”

Следващият Huracan идва през 2022 г., ще е хибрид

По-рано тази година търговският директор на компанията Федерико Фошини обясни пред Autocar, че сред клиентите на марката има слаб интерес към хибридното задвижване.

„Когато говорим за моделите на Lamborghini, клиентите ни питат за мощността и динамиката, които определят представянето на нашите атмосферни двигатели – обясни той. – Затова ние решихме, че следващото поколение V12 мотори ще си останат атмосферни, това е и една от причините Aventador да е уникален автомобил.”

Но в същото време компанията инвестира сериозно в развитието на технологии, които смята да използва след 2022 г., т.е в по-дългосрочен план.

Маурицио Реджани отговаря за департамента „Изследване и развитие” в Lamborghini и мнението му е, че към днешна дата хибридните технологии все още не са развити, за да бъдат оптимално използвани на борда на супер автомобил като някой от моделите на италианската марка.

„Проблемът сега е свързан със съхранението на енергията – обясни Реджани. – Ако отида на пистата, искам да карам всички обиколки както аз предпочитам. Но истината е, че ще мога да карам обиколка и половина на пълна газ. Смятам, че този проблем ще бъде решен в следващите 4-5 години, тогава тези технологии ще са подходящи и за нас.”

0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    trb ( преди 1 година )
    Не бих отказал един Aventador SV ...пък нека няма душа и блясък ха ха ха :Д :Д :Д
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Който и да е модел на бмв с М на задния си капак е скучен на фона на М 3.0 CLS, който и да е мерцедес с AMG на същото място не е Чукът. Помните ли Noble, Spyker, Lotus, TVR...Някога супер спортните коли бяха произвеждани оТ състезатели и инженери, а не от мениджъри, маркетолози, живеещи в някакъв си техен свят и компютърджии, каращи приуси. Сега продаваме хиляди ферарите и ламборгинита, но те нямат душа, нямат блясъкът и очарованието на предшествениците си.
  • #3
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    незнам защо, но последните 10тина години новините за подобни автомобили ми станаха меко казано скучни- нито са изгодна покупка, нито имат легендарния статус на предшествениците си, нито идеята им е чистото удоволствие от шофирането, а по-големите печалби за собствениците на марките им. Този гоуф е доста далеч от миура, контач и диабло, безбройните нови макларани с неясно позициониране от "бюджетни" до "екскузивни" са на милиони светлинни години от уникалността на F1....
  • #2
    2 rate up comment 11 rate down comment
    bmw435icc,X3G01 ( преди 1 година )
    21.01.2017 the big reveal
  • #1
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Jiko ( преди 1 година )
    Ако се движи на ток,то тогава Ламбо ще е наполовина кола.Не си представям да видя Ламбо или Ферари или която и да е спортна кола и само зрението ми да е фокусирано,Ушитеее,ушитеее не се ли почеше тъпанчето не ми го хвали