IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Skoda отлага стъпването на пазара в САЩ

Чехите имат по-важна задача – да направят бюджетен модел за Индия

Skoda отлага стъпването на пазара в САЩ

Чешкият производител Skoda отлага плановете си за стъпване на пазара в САЩ, тъй като в момента основният приоритет пред Volkswagen AG е увеличаване на присъствието в Индия. Това съобщи шефът на компанията Бернхард Майер.

Skoda отлага стъпването на пазара в САЩ

По-рано бе обявено, че в Skoda се обсъжда възможността за излизане на американския пазар, която би помогнало на концерна Volkswagen да поправи имиджа си след „Дизелгейт”. Крайното решение по въпроса трябваше да бъде взето в края на 2017 г., но се отлага във времето.

„Ще ни трябва още време, за да направим необходимите промени. Ръководството на групата Volkswagen поиска от нас да направим платформа за пазара в Индия, както и да проучим възможността да започнем производство в тази страна”, коментира Майер.

Очакваше се Skoda да си сътрудничи с индийският производител Tata за направата на платформата, като двете компании дори подписаха споразумение за това. През август тази година обаче то беше развалено, след като в Skoda прецениха, че договорката не е изгодна за тях.

Според неофициално информация, Skoda ще използва в Индия архитектурата MQB A0, която е в основата на последните поколения на Fabia и WV Polo. В момента най-евтиният модел на чехите, предлаган на индийския пазар, е Rapid (на снимката), който струва 820 000 рупии (около 10 600 евро).

Снимка: Skoda
 

Тагове: skoda
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    По голема еднодневка от Тойота? Едва ли?
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Трудно ще си продават там еднодневките.
  • #7
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тея Шкоди, ако ги пуснат в САЩ, може да ги продават с рецепта по аптеките за изпразване на стомашното съдържание или с 2 думи за п0връщане. Само докато е видиш и няма начин да не се изд-райваш от погнуса. Дачия би имала по-добър успех там.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ..... ( преди 1 година )
    Много автомобилни марки се гласят да стъпят на американския пазар. Бон шанс.
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мда, затова масово се продава Тата там, едни от най здравите коли ... Не му трябва много акъл за да се напише няква тъ**я
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Само с лъжи и рушвети в Индия едва ли могат да успеят да направят нещо. Там условията са много сурови. Климата е отвратителен, пътищата още повече, а на много места просто липсват. При такива условия няма модел на ВАГ, който да може да издържи. Те в Европа на добрите пътища и климат са зле, а в Индия си представям, колко ще е зле положението. Първоначално може да реализират някакви проджби, но бързо ще ги разкрият.
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На Фолк с Ваген им го набутаха без лубриканти в щатите и сега си вардят много задните части. Ще пробват на други пазари, където лъжите и номерата им могат да минат. В Индия рушветите са доста разпространен начин да се прави бизнес и в това отношение ВАГ ще бъдат доста успешна компания.
  • #2
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нищо чудно - и на фирмата майка нещо не и се получи стъпването на американския пазар. И по-добре, защото американците не са свикнали на номерата с неизпълнение на гаранцията, типични за ФВ в Германия.
  • #1
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В САЩ изискванията са доста високи и от Шкода, т.е. от ФВ са решили да не рискуват, че още и глобите не са с платили. За пазара на Индия стават, но едва би ще устискат на жестоката конКуренция. Там Сузуки-Марути са много популярни, както и Хонда. Имат си и местна бюджетна марка Тата, която по цени никой не може да пребори. Та задачата на Шкода е с много повишена трудност. Поне там могат да си лъжат както искат и няма да ги глобят, но дали някой ще се излъже да ги купува.