Японската компания Mitsubishi представи тригодишния си стратегически план за развитие, озаглавен Drive for Growth. В него е предвидено в края на този период печалбата на производителя да скочи с 6%, като за целта ще бъдат увеличени производството и продажбите на автомобили.
Компанията планира да засили сериозно позициите си в Югоизточна Азия, САЩ, Китай и Япония. Особено внимание се обръща на най-големия пазар на планетата - този в Китай, където след 3 години продажбите трябва да достигнат 220 00 единици.
За този период Mitsubishi ще предложи 11 нови автомобила. От тях 6 ще бъдат изцяло нови, а останалите 5 – модернизирани. Два от новите модели вече са представени – кросоувърът Eclipse Cross (на снимката) и кросванът Xpander. Първият ще се продава в над 80 държави от цял свят, докато вторият е предназначен само за Индонезия и държавите от този регион.
След като изтече 3-годишният период, японският производител ще започне да електрифицира цялата си моделна гама, като това ще стане с помощта на партньорите от Nissan и Renault. Първи с версии на ток ще се сдобият популярните в Япония „кей-кар”.
Снимка: Mitsubishi