Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрическият Hyundai Kona ще се предлага с различни батерии

Най-мощната версия на кросоувъра ще изминава до 500 км с едно зареждане

Електрическият Hyundai Kona ще се предлага с различни батерии

При излизането на субкомпактния кросоувър Kona корейският производител Hyundai обяви, че на по-късен етап ще предложи и изцяло електрическа версия на модела. Сега изданието Gas2 разкрива подробности за нея.

Електрическият Hyundai Kona ще се предлага с различни батерии

Оказва се, че подобно на моделите на Tesla, елекрическата Kona ще бъде достъпна с различни акумулатори. Те ще са поне два – базов с 40 кВт/ч и предлаган като опция с 64 кВт/ч. По-мощният от двата ще осигурява пробег от 500 км в европейския комбиниран цикъл (NEDC).

Подобни прогнози поставят електрическата Kona редом с Tesla Model 3 и Chevrolet Bolt, при които батериите имат капацитет от 60 кВт/ч. Очаква се в САЩ кросоувърът на ток на Hyundai да струва под 40 000 долара. За сравнение, Bolt се предлага за минимум 35 620 долара, а базовият Model 3 – за 35 000 долара.

Електрическият Hyundai Kona ще се предлага с различни батерии

Батерията на Kona е производство на компанията LG, която направи и тази за Chevrolet Bolt. Очаква се двата електрически модела да имат еднаква мощност – 204 к.с. По-слабата версия на „корееца” с 40 кВт/ч на свой ред ще е равна с базовия вариант на новия Nissan Leaf.

Снимки: Hyundai
 

Тагове: hyundai kona
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    въпрос ( преди 1 година )
    А какво правим, ако пътуваш по маршрут, който не включва аутобан? Примерно искаш да идеш на ски от Плевен до Пампорово или на лятна почивка в някое забито село в Гърция.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 1 година )
    Пробегът на ел колите може да се увеличи значително без да се увеличава капацитета на батериите ако се осъществи идеята за индуктивно зареждане от вградени в пътя плочи. Достатъчно е да го има само по магистралите, така батерията няма да се харчи и ще се ползва само извън аутобана. Тогава 200-300 км ще са достатъчна автономност и няма да има нужда от междинни зареждания по пътя. Волво работеха в тази насока но засега реализацията е доста сложна и скъпа.
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Mono ( преди 1 година )
    С тия батерии това ни чака-високи цени и молитви да стигнем от т.А до т.Б
  • #7
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всичко хубаво,ама и Хюндай и Киа ПРЕКАЛЕНО дигнаха цените.
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    До Ауто: Недей така бе момче. Ето ти отговорът на германският дюнер: 2017 - Ще. Малко закъсняхме но, "Ще" 2018 - Ще 2019 - Ще .... 2055 - Ще, ще...не се косете.
  • #5
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Ауто ( преди 1 година )
    Не знам за Тесла, но вече и корейците задминаха великите германци дето всичко са измислили, в реалното предлагане на ел. автомобили, с Н2 горивни клетки и хибриди! А Вагените още дизел та дизел!
  • #4
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Кое точно е започнал от НУЛАТА Мъск? Ще ти кажа, нищо. Всичко това го имаше и птреди него. Още един шаран се е хванал на рекламната въдица на онзи лаладжия.
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами, че то точно Мъск по законите на икономиката би трябвало да предлага електричките на висока цена, защото е нов в автомобилният бранш и всичко го е започнал от НУЛА. При другите има някакъв натрупан капитал и дори могат да си позволят в началото някои модели да са им на минус и на по-късен етап да дойдат печалбите, когато хората вземат масово да ги купуват. Хюндай напраимер взема готов модел и шаси и само го прави електрически.Защо трябва да е толкова по-скъп,като не го разработва от НУЛАТА?!
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    "Не съм фен на никоя от двете марки, но да предлагаш електрички по-скъпи от законодателя в тази област, трябва да са нещо изключително." То това е цялата идея на Тесла. Мъск иска точно да свали цената на електричките до поносими нива. Не очаквай в близките 5-10 години някой да успее да ги догони с цената....
  • #1
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всичко хубаво, но цените им по-високи от на Тесла. Не съм фен на никоя от двете марки, но да предлагаш електрички по-скъпи от законодателя в тази област, трябва да са нещо изключително. Както виждам Хюндая не блести с абсолютно нищо, за да му е такава цената. Дори напротив, нещата при него са доста по-зле. Единствено пробуга е съизмерим и нещо друго.