Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Първата кола на Polestar идва утре с над 600 коня

Тунинг майсторите се еманципират от Volvo

Първата кола на Polestar идва утре с над 600 коня

Премиерата на първия самостоятелен модел на Polestar е утре, а вече се знае, че автомобилът ще се казва Polestar 1. С този автомобил компанията, която дълги години се занимава с тунинг на моделите на Volvo и изпълнение на състезателните програми на марката, ще отбележи еманципацията си от по-голямата фирма, която наскоро я купи.

Polestar 1 идва утре с над 600 конски сили

От Polestar вече публикуваха тийзър за феновете, които имаха възможност всеки ден за добавят по един елемент към изображението на задницата на новия модел. Версиите Polestar са най-динамичните и вълнуващи модели на Volvo в историята на марката и анализаторите предричат страхотен пазарен успех на скромното по тираж производство на компанията.

Почти сигурно е, че Polestar 1 ще се задвижва от хибридна система, която ще е по-мощен вариант на Twin-Engine T8, като се предполага, че става въпрос за мощност над 600 к.с.

Вече няма никакво съмнение, че Polestar 1 ще е еволюция на концептуалния Coupe Concept на Volvo от 2013 г., като става въпрос за купе с класически форми, но засега това е общо взето цялата информация около новия автомобил.

Утре обаче всичко най-важно около Polestar 1 ще стане ясно.

Тагове: volvo polestar polestar 1
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До нев ( преди 1 година )
    по-добре да не беше поствал линка! щото: - 382к.с. на предния мост, срещу 218к.с., електрически при това, на задния!? в същото време разпределението на тежеста е в полза на задния мост? и като прибавим тежеста на батериите са получава: нии добре го мислехме ама то стана почти предно предаване ...
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До нев ( преди 1 година )
    Бро, то и големата тесла е към 700к.с. и около 1000НМ ама издъхва на гонките след 300-400м. Основна причина - тегло на 2.2тона. П.П. то и ти сипеш приказки и митове по картинка ...
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    Освен това, в този клас освен Тесла, която е чисто електрическа и хибридите на Лексус и Инфинити, не се сещам за много друга конк у р енция...
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    "4 цилиндърчета и 1 тон батерии = на "голям" спорт! )))" Amigo, над 600 к.с и 1000 НМ въртящ момент са си доста сериозна кон к у р енция на повечето от спортистите в този клас! Сериозни коментари по темата след реален тест, а не приказки и митове по картинка!
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ауто ( преди 1 година )
    "с габъри ли са я сглобявали!?" От Волво казаха, че ако може да си позволиш да я купиш, така както я коментираш, ще ти махнат габърчетата!
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    на теб в.г-з ( преди 1 година )
    земи си я таа турбо-батерия и я ползвай вместо вибратор! само не говори за "спортни" коли над 2тона от които 1 тон батерии-баласт!
  • #4
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Уха на м. в г. ! ( преди 1 година )
    4 цилиндърчета с турбини и компресор + електромотори, прочети си урока! Бъдещето на достъпните автомобили!
  • #3
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Уха! ( преди 1 година )
    4 цилиндърчета и 1 тон батерии = на "голям" спорт! )))
  • #2
    12 rate up comment 7 rate down comment
    тия чайници ... ( преди 1 година )
    с габъри ли са я сглобявали!?
  • #1
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Иво ( преди 1 година )
    успех им пожелавам и дано ни радват с подобни неща за в бъдеще