Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes се отказа от най-eкстремната G-Class

Модификацията G500 4×4² ще се произвежда до края на месеца

Mercedes се отказа от най-eкстремната G-Class

Компанията Mercedes-Benz обяви, че прекратява производството на най-екстремния си всъдеход - G500 4×4². Поръчки за автомобила ще се приемат до края на месеца.

Mercedes се отказа от най-eкстремната G-Class

Машината излезе на пазара през 2015 г., като се отличава от стандартната G-Class по порталните си мостове, двойните амортисьори – един обикновен и един пневматичен, на всяко колело, като и по 22-цоловите си джанти. Клирънсът на всъдехода е 450 мм, като той може без проблеми са преодолява препятствие с дълбочина до 1 метър.

Mercedes се отказа от най-eкстремната G-Class

Машината е оборудвана с 4,0-литров битурбо V8 двигател, развиващ 421 к.с. и  610 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7,4 секунди. Цените на всъдехода стартират от 280 000 евро, докато стандартната G-Class със същия двигател започва от 130 000 евро.

Mercedes се отказа от най-eкстремната G-Class

Именно на базата на Mercedes-Benz G 500 4×4² е построен и първият всъдеход на марката Maybach – G650 Landaulet. При него V12 двигателя развива 630 к.с. и 1000 Нм въртящ момент. От версията G 500 4×4² „ландо” е взел порталните мостове и блокировката на всички диференциали. Цената при този модел скача на 630 000 евро.

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz g-class
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    хОнда! ( преди 1 година )
    Ей хОнда маниак по спокойно да не разлееш млякото пред тебе. Еко нормите пречат защото немците си слагат V8 и V12. Докато при хОнда нисан и такива малолитражни, те с техните 1.1 мотори покриват без проблеми и не се оплакват.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Те еко нормите все за немските производители са абсурдни! Защо ли? Да не би случайно, защото са тотално изоставали?! Май да! Всъщност не май, а направо си е така. И сега еко нормите им виновни. То на крив х.й вълната му пречи...
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    4x4 ( преди 1 година )
    Дали причината е както при другите - не искат да покриват абсурдните еко норми?
  • #4
    9 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    Който иска нова Г-класа за оф-роуд, не купува АМГ, Майбах или онова жълтото от по-горните снимки. Той се ориентира към обикновена Г350д. Друг е въпроса, че Нисан Патрол или Тойота Ленд Крузер са по-добри предложения, поне според мен.
  • #3
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Що ти колко Г-кла си си имал? Нека да позная, нито една. И никъде не съм споменавал за собственост, но ьвно толкова ти е акъла, че не можеш да направиш разлика между собственост и изказване на мнение. Не е нужно да си потопиш ръката ъв врьлата вода, за да разбереш дали ще се изгориш или не! Нали така! Член съм на офроуд клуба, познавам достатъчно хора с Г-клас, както и с други машини, бил съм на състезания и ти говоря неща от първо лице. А ти? Книжка изобщо има ли? Не жълта! Такава 100% имаш!
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това което пишеш разказ по картинка ли е!? Колко G класи си имал, че дори и сравнения правиш. Нека позная нито една!
  • #1
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Оливат се с тези цени, а реално един Ланд Крузер е моного по-надежден и добър от тази тежка тухла четворка. Едно време Гклас беше пак скъпа, но може би едно от най-добрите предложения в този клас. Вкараха обаче много електроника вътре, която никак не е надеждна, сложиха какви ли не глупости за екстри и е направиха по-скоро паркетник с повишена проходимост, отколкото истински проходима машина, която няма да те остави на пътя.