Трябва да се каже и това, че първият шест цилиндров “boxer” е произведен от Chevrolet и монтиран в модела му Corvair през 1959. Четири години по-късно и Porsche вече разполага с такъв двигател.
Специалисти по производството на четири и шест цилиндрови „плоски” двигатели по-късно станаха и в Subaru. Fuji Heavy Industries е основан през 1917 г. а от 1954 г. започва производството на автомобили от марката Subaru. Първото Subaru е легендарното P1, миниавтомобил, за първи път в Япония със самоносеща каросерия.
Четири години по-късно се появява моделът 360, определян от съвременниците си като „евтин и грозен”. Той е експортиран дори и в САЩ, където през 1968 г. става популярен, главно заради ниската си цена – 1268 долара.
През 1966 г. Subaru произвежда модела FF-1 (Star), който една година по-късно се продава като първият японски автомобил с предаване към предните колела и първият модел с „плосък” двигател тип “boxer” с четири цилиндъра. През 1985 г. в Subaru показват и първият „boxer” с шест цилиндъра при модела XT с мощност 145 к.с.
През 1989 за първи път в модела Legacy виждаме и двигател с четири клапани на цилиндър, който има версии с обем 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.2 и 2.5 литра. Двигатели с кода EJ от този тип се произвеждат и до днес, като са получили и система за променливо време за отваряне на клапаните, агрегати обозначени в Subaru като EL. С този тип двигатели са най-успешните модели на Subaru, като Impreza с неговата „гореща” версия WRX/STi, Forester, а от скоро и B9-Tribeca, който е с най-обемния „boxer” на Subaru – 3.6 литра.