Главният дизайнер на групата Renault Лорънс ван ден Акер, под чийто контрол е и румънската марка на гиганта Dacia, направи интересно признание относно вкусовете на клиентите, които залагат на по-евтините, но надеждни автомобили от северната ни съседка.
Малко след представянето на новия Dacia Duster - Ван ден Акер обясни, че купувачите търсят и поръчват все повече и повече екстри.
„Повечето хора си купуват Dacia и първото нещо, което си казват: „О, колата ми излезе евтино и сега мога да се поглезя” – обясни дизайнерът. - Този начин на мислене се оказа изненада за нас. Оказа се, че клиентите ни искат да могат да си поръчват кожен волан например. Дори сега съм уверен, че и при новия Duster не сме предвидили достатъчно опции и екстри, които клиентите да могат да си поръчват.”
Dacia се превърна в пазарен феномен от момента, в който Renault лансира наново компанията, след като я купи и успя да заличи напълно лошия имидж на румънските коли, с който те бяха известни по времето на Николае Чаушеску.
Снимка: Dacia