IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota инвестира 374 млн. в производството на хибриди в САЩ

Основната причина е повишаващото се търсене на автомобилите със смесено задвижване

Toyota инвестира 374 млн. в производството на хибриди в САЩ

Автомобилната корпорация Toyota обяви, че ще инвестира 373,8 млн. долара в заводите си в САЩ, за да разшири производството си на хибридни задвижващи системи. Основната причина за мащабния ход се оказва голямото търсене на SUV-модела Highlander Hybrid.

Toyota ще прави хибридни задвижващи системи в САЩ

Средствата ще бъдат инвестирани основно в два завода, за да бъде осигурено необходимото оборудване за разширяване на производството. Фабриката за двигатели в Кентъки, където се сглобява 3,5- литровият двигател за Highlander, ще получи 121 млн. долара, докато тази за трансмисии в Западна Вирджиния - 115 млн. долара.

Компанията ще отдели и 106 млн. долара за завода си в Алабама. Други 17 и 14,5 млн. пък ще бъдат инвестирани в заводите за алуминиеви части в Тенеси и Мисури. Към момента Toyota печели около 4 млрд. долара от предприятията си в САЩ, така че инвестицията е напълно логична.

Японците са най-големият производител на хибридни автомобили в света, като техният брой вече надхвърли 10 млн. От тях над 3 млн. са продадени в САЩ, като целта на Toyota е производството да става по-бърза и така да се спести чакаето на клиента. Новите инвестиции също така ще помогат и за намаляване на вредните емисии, отделяни от агрегатите.

Снимка: Toyota

 

Тагове: toyota highlander hybrid
0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Изводът от двете статии е ясен: хибриди за работническата класа, защото тя най-лесно се будалка и си мисли, че хибридите са голямата работа, а умните и богати ще си карат премиум на ток или голям ДВГ.
  • #8
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Общо взето японците както винаги се оказват прави в авто-индустрията, те я водят, останалите ги следват. Така стана с дизелите, каквото казаха японците- безсмислени, тежки, с по-лошо пътно поведение заради по-тежкия мотор на предната ос, замърсяващи,скъпи. На германците им трябваше да ги съди цял свят за анти-иненерство,за да започнат с хибриди точно което казваха и правят японците. Японците имат най-модерните задвижвания - хибриди, ел.автомобили и водородни автомобили. И то първи ги въведоха.
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В горната се отказват в тази ще инвестират ... какво става , но това е нормално за жълтите
  • #6
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Японците са най-големият производител на хибридни автомобили в света, като техният брой вече надхвърли 10 млн." Хаха, бати смеха. Те общо продават под 10 мил за година! Къде са дизелите и бензиновите? За 17г продадоха общо под 7 мил хибрида!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Русия ( преди 1 година )
    Защо не правят тука?
  • #4
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не пиши хибрид и германци в едно изречение. Това са коренно различни неща. Т.нар. немски хибриди харчат реално колкото нехибридните версии.Нямат капацитета да направят нещо,което да харчи по-малко.Точно заради това правят меки хибриди,защото за другите не им стига акъла.А те са много,много по-сложни, но пък и много по-ефективни. Продажбите на немски „хибриди“ го доказва.
  • #3
    9 rate up comment 12 rate down comment
    до редакторчетата! ( преди 1 година )
    Не е лошо да напишете тук и какво е казал Alian Uyttenhoven,относно решението на Лексус да "прескочи" plug-in hybrid-те и да преминат направо към напълно електрически автомобили. И аргументите са железни:безсмислени,тежки,с лошо пътно уравление. Така че може да се окаже,че германците пак се оказват прави:меки хибриди със сравнително малки акумулатори и допълнителен ел.двигател в скоростната кутия преди тотална електрификаци
  • #2
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Те Хонда и Тойота не лъгаха в продължения на 10 години отностно ТАКАТА, не... Турски Хонди и Тойоти, произведени в турски материали, представяни за японски автомобили в Европа...японски, как пък не!
  • #1
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    „Японците са най-големият производител на хибридни автомобили в света, като техният брой вече надхвърли 10 млн.“ А лоените немски мозъци са най-малкият производител на хибриди в света. На тях им дай само нафтови печки да правят, но дори и това не го могат. Компенсират със софтуер, който лъже контролните органи. Та за пореден път се вижда кой къде е в автоиндустрията. Едните са се устремили в бъдещето, а другите си стоят в миналото и дори се събират с Меркел да се уговарят за любимите им печки.