Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка в света

Общо 15 бранда за леки коли попаднаха в Топ 100

Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка в света

Британската консултантска агенция Interbrand публикува ежегодната си класация за 100-те най-скъпи марки в света. През тази година в списъка попаднаха 15 автомобилни бранда, като първото място отново е за Toyota.

Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка в света

Японският производител е оценен на 50,3 млрд. щатски долара, като заема 7-ата позиция в общия рейтинг. След него се нарежда компанията Mercedes-Benz, която е на 9-о място с 47,8 млрд. долара. На трето място сред автомобилните марки се намира BMW - 13-и в общото класиране с цена 41,5 млрд.

На 9-а позиция при автомобилните брандове се нарежда Volkswagen с цена 11,5 млрд. долара. Германският концерн все още страда от последствията от скандала "дизелгейт" и е загубил една позиция, като пропуска пред себе си Nissan.

За втора поредна година в Топ 100 на най-скъпите марки в света попада Tesla Motors. Американският производител на електромобили е оценен на 4 млрд. долара и заема 98-ото място в общото класиране.

Що се касае до най-скъпите брандове изобщо, то отново лидер е Apple със стойност 184,1 млрд. На второ място е Google - 141,7 млрд., а на трето Microsoft - 80 млрд.

Най-скъпите автомобилни марки за 2017 г.

1. 7. Toyota 50,291 -6%

2. 9. Mercedes-Benz 47,829 +10%

3. 13. BMW 41,521 0%

4. 20. Honda 22,696 +3%

5. 33. Ford 13,643 +5%

6. 35. Hyundai 13,193 +5%

7. 38. Audi 12,023 +2%

8. 39. Nissan 11,534 +4%

9. 40. Volkswagen 11,522 +1%

10. 48. Porsche 10,129 +6%

11. 69. Kia 6,681 +6%

12. 73. Land Rover 6,095 +7%

13. 87. Mini 5,114 +3%

14. 88. Ferrari 4,876 (нов в Топ 100)

15. 98. Tesla 4,009 0%

Заб. В първата графа е класирането сред автомобилните марки, а на второ - общото класиране. В третата е името на компанията, в четвъртото нейната стоност в млрд. долари, а в петата - разликата в сравнение с класацията за 2016 г.

Снимка: Toyota

 

Тагове: toyota interbrand
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    kris ( преди 1 година )
    Колкото по -скъпа е компанията,толкова повече боклуци на високи цени продаваш на потребителя,а как се радвате все едно сте акционери в Тойота,пък аз да си карам да речем Ролс Ройс,а!
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До Дошо-Миризмата ( преди 1 година )
    Миризма пак ли си се одрискал бе страхлривБ Бегай да буташ стария служебен хюндай на баща си и продължавай да мечтаеш на ум за 30 годишен Сивик който да си е твоя кола.
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ха ха всяка година минуси при Тойота и гледам, че Мерцедес я настигнал. А относно такива класации ако изложат брандовете Тойота и Порше на тезгяха за продан на търг, Порше ще се продаде на двойно по-висока цена, нищо че някой я оценил на 5 пъти по ниска от Тойота. Толкова по въпроса за вноса и износа на магданоза.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нормално е да ти мирише навсякъде, понеже устата ти е под носа, жълтурчооо.
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не са фенове, а един единствен фен е останал тук! Това е МИРИЗМАТА, ако някой не го познава. Троли наред и цъка ли цъка положителни и отрицателни според това, което му изнася. Естествено под статия за Тойота няма начин да не се изходи. Той заради това е миризмата. Където се появи и се размирисва.
  • #21
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вагинските фенове ще изперкат от зор.
  • #20
    7 rate up comment 6 rate down comment
    И какво от това!? ( преди 1 година )
    То и МакДоналдс е по-скъп бранд от Риц!Бранд-ът не се яде,не се кара,не де облича и не се пие. Даже не показва вярно и какво биха получили соствениците му за него.
  • #19
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Фолксваген нещо изостанаха в това състезание... Защо ли?
  • #18
    9 rate up comment 3 rate down comment
    МЕТАХА ( преди 1 година )
    До автора на първия коментар . Наскоро също по ВВС отразиха посещението на Тереза Мей в Япония . От репортажа се разбра , че във Великобритания има над 1000 японски фирми , които осигуряват работа на 140 хиляди британци. Та молбата на г-жа Мей към премиера на Япония беше тази тенденция да се запази и слет Брексита ! Абе важното е че първите три са американски брандове !
  • #17
    10 rate up comment 7 rate down comment
    ходи се лекувай ( преди 1 година )
    дошо ти си тотално болен бе само си пишеш , сам си отговаряш, сам се надухваш , сам си вярваш целият свят знае , кой произвежда автомобили и кой кашони и легени за бедняците само ти кесиш по цял ден да облъчваш с жълтата си миризма ! тотална шизофрение