Корейското творение ще се появи на европейските пазари в началото на март 2008 г.
Масивните, прозрачни предни фарове и охладителната решетка придават на градския автомобил лесно различим външен вид. Задните светлини са подредени вертикално, а дръжката за багажника е добре очертана от логото на компанията.
Мъникът има колесна база от 2,38 м., която напоследък все повече се превръща в стандартна за този клас. Багажникът е с обем от 225 л. и след свалянето на задните седалки може да събере в себи си дори по-големи предмети. Вътрешното пространство е на ниво и предлага достатъчно място за пет човека.
В момента на появата си в Европа, моделът ще разполага с два мотора. Първият е 4-цилиндров бензинов двигател с обем 1,1 литра и мощност 66 к.с. Той има максимален въртящ момент от 100 Nm. и достига скорост от 151 км/ч. По данни на производителя разходът на гориво е 5,0 литра, а емисията на въглероден двуокис 119 г/км. При желание ще можете да получите агрегата и с автоматична трансмисия.
Вторият двигател е 3-цилиндров комън-рейл дизел с 75 к.с.и 1,1 литра обем. При 2000 об./мин. има максимален въртящ момент от 155 Nm и развива максимална скорост от 165 км/ч. От Hyundai информират, че разходът на гориво е 4,3 л. на 100 км, а емисията на въглероден двуокис достига стойности от 114 г./км.
Вероятно до края на 2008 г. ще се появи и 1,2-литров бензинов двигател с 80 к.с., който ще допълни моторния асортимент на „i10“.
Предлагат се две версии на обзавеждането на автомобила: „Classic“ и „Style“. CD-радиото, разчитащо и формата „MP3“, както и отделен вход за включване на iPod са част от серийното оборудване. В допълнение има и вградена в арматурното табло саунд система. В по-луксозната версия „Style“, автомобилът се предлага със серво волан, централно заключване, предни и задни електрически стъкла. Интериорът е в сини и червени тонове. В тези цветове са изготвени вътрешната облицовка, седалките и арматурното табло. Използваните при каросерията лакове са също така в ярки разцветки.
Базисният модел „Classic“ разполага с антиблокировъчна спирачна система и система за електронно разпределение на спирачното усилие, както и с предни въздушни възглавници за водача и пътника до него. Във версията „Style“ се предлагат и странични въздушни възглавници.