Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Швейцарци доставят 117 зарядни станции за германските аутобани

Мрежата за електромобили в страната расте бързо

Швейцарци доставят 117 зарядни станции за германските аутобани

Швейцарската компания АВВ обяви, че е получила поръчка за доставка на 117 зарядни станции за електромобили, които германската EnBW ще разположи по аутобаните в страната.

ABB доставя 117 зарядни станции за германските аутобани

В развитите европейски държави бизнесът с изграждането на зарядни станции за електромобили се развива изключително бързо и в момента тече сериозна надпревара между отделните компании кой да предложи на собствениците на екологичните возила повече зарядни точки.

АВВ потвърди, че миналата година е изпълнила поръчка на EnBW за 68 зарядни станции и сега двете компании продължават съвместната си работа, а новите станции ще се експлоатират от компанията Tank & Rast и ще заработят до края на годината.

Мрежата на Tank & Rast включва 350 бензиностанции и зарядни станции и 390 сервиза на територията на Германия.

„Нуждата от бързо разрастване на инфраструктурата за зареждане на електромобили беше потвърдена от това, което видяхме на салона във Франкфурт, където почти всяка една автомобилна компания представи свои електрически модели”, обясни главният изпълнителен директор на АВВ Улрих Спайсхофер.

Тагове: abb
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Жълтурчото ми писна да го обиждам, той обаче само на обратен се обижда и пише по 10 коментара наведнъж. На друго нищо. аххаха, мале мале
  • #8
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Бай Асан без пари не бачка. работи, като дюнерджия, а през свободното време ходи да сглобява немски таралясници, за да си почива. Важното е дюнерите да са убави, пък за колите му е през рЕзания... Те за туй немско-китайско-турските автомобили с табела Made in Germany са с такова анадолско-китайско качество. Ама е добре феновете, че се кефят на „немския премиум“. Може да е през ден в сервиза, но кефа цена няма. Нали така фенчета!
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами-кьк ша фалирва? бай Хасан ша им работо без пари )
  • #6
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не се притеснявайте. Малко по-малко ще влязат в час. Ако не влязат в час, много добре знаят че автомобилната им промишленост Ще фалира.
  • #5
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Така и не го направиха. Всичкото беше, за да спъват и забавят развитието на електричките. Мъчат и драпат немските каски да им остане нафтовата канцерогенна технология, която е налагаха сумати и години на континента. Даже и на други континенти се помъчиха да е лансират, но удариха на дърво и и поеха много мощно на теслата дръжката. Пълни мошеници и нещастници са вурстовете. Факт!
  • #4
    20 rate up comment 8 rate down comment
    електрик ( преди 1 година )
    Нещата не стават изведнъж. Показателно е обаче нежеланието на немците да правят зарядни станции, които им бъркат дълбоко отзад, заради обичаните от тях нафтови печки. Една държава, като Швейцария, която няма автомобилно производство да им прави зарядните е просто срамота. Ако си спомняте по-миналата година се бяха събрали автомобилните компании, които произвеждат електромобили да се разберат да направят еднакъв стандарт за зарядните. Немците отказаха и заявиха,че сами щели да си правят стандарт
  • #3
    16 rate up comment 5 rate down comment
    до: първия ( преди 1 година )
    Нямаше нужда да казваш, че си гледаш гащите отпред и да ни се хвалиш, че са жълти, защото, ако погледнеш отзад ще видиш, че са кафеви и сигурно пка ще искаш да ни се похвалиш. Аре, нЕма нужда! Запази си цветовете и миризмата само за себе си! тук е автомобилен форум и такива миризми не са ни нужни. Също и миризмите и пушаците от TDI-то ноФ Фнос, което караш! Дръж ги за себе си и не ни ги натрапвай!
  • #2
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Един ( преди 1 година )
    Чутовно бе... при 13 000 км аутобани само тия 117 направо решаваъ проблемите
  • #1
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Чакайте малко, ние тука сме с най-много електрички и хибриди на глава на населението. Ако не ми вярвате, питайте жълтия. Той ще ви обясни как имал 10+ годишна Тойота, която в момента покрива евро 6 и понякога заработва дори на ток, понеже той е професор и знае как става номера, всъщност всичките жълти са много умни българи. Питайте ги, те са най - екологично - технологично - интелигентните, те са жълтите. Само дето отиват на парад, ама нищо кво да се прави, всеки има недостатъци. хахахахах